عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با«بسیج»:

حمایت از کالای ایرانی یعنی قاچاق به حداقل برسد

کیانپور گفت: حمایت از کالای ایرانی همانطوری که رهبری هم اشاره کرد دو طرفه است یعنی هم مردم باید در صحنه باشند و هم مسئولین در مورد زمینه سازی بستر‌های لازم برای تولید کننده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۵۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

مجید کیانپور عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره اقدامات لازم برای عملیاتی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی همانطوری که رهبری هم اشاره کرد دو طرفه است یعنی هم مردم باید در صحنه باشند و هم مسئولین در مورد زمینه سازی بستر‌های لازم برای تولید کننده‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: برای تحقق فرمایشات رهبری مردم نقش اصلی را ایفا می‌کنند، اما هدایت این موضوع با مسئولین است و مادامی که این هدایت به نحو احسن شکل نگیرد وضعیت اقتصادی به همین منوال خواهد بود و مردم در مشکلات اقتصادی فرو می‌روند.

کیانپور تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی باعث می‌شود تا قاچاق و واردات به حداقل برسد و بازار برای تولید کننده‌ها مهیا شود تا محصولات خود را با معرفی کیفیت خود به دست مصرف کننده برساند. این در حالی است که تولید کننده‌ها با مشکلات فروش و نداشتن بازاری مناسب درگیر مسائلی هستند که همواره آن‌ها را از رقابت با طرف خارجی به دور افتاده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار