فرمانده تيپ 12 سمنان در جلسه هماهنگي باز خواني عمليات مرصاد گفت: مستحكم و مقاوم در دفاع از مرزهاي اسلام ايستاده‎‌ايم.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۸۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، جلسه هماهنگي باز خواني عمليات مرصاد با حضور جمعي از پيشكسوتان، رزمندگان حاضر در عمليات و مسئولين تيپ 12 برگزار شد.

احمد برسلاني فرمانده تيپ 12 در اين جلسه با اشاره به حماسه آفريني هاي تيپ در دفاع مقدس وماموريتهاي جعفر طيار خاطر نشان كرد : باعث افتخار است در جمع رزمندگاني باشي كه بر اي دفاع از انقلاب وايران عزيز سر از پا نمي شناسند .

فرمانده تيپ 12 در ادامه با اشاره به عمليات مرصاد به عنوان برگ زريني در كارنامه اين يگان گفت: اين كار بزرگ در اين عمليات هر سال ابعاد   تازه اي به خود مي گيرد و رشادتهاي رزمندگان اين تيپ كه در برابر چند لشكر تا دندان مسلح مردانه ايستادند،  خود را بيش از پيش نشان            مي دهند .

احمد برسلاني تصريح كرد: امام خامنه اي در كلام نورانيشان ضمن اشاره به كينه توزي دشمنان ايستادگي اين تيپ را تاريخي  برشمردند.

فرمانده تيپ 12 خاطر نشان كرد: همچنان مستحكم و مقاوم در دفاع از مرزهاي اسلام  ايستاده ايم و بيان خاطراتي مثل عمليات مرصاد باعث بالا رفتن انگيزه هاي رزمندگان اين نسل خواهد شد .

وي تصريح كرد:  امسال در سالروز گراميداشت اين عمليات در5مرداد در نظر داريم در مراسم با شكوهي ضمن باز خواني اين عمليات  گوشه اي ازرشادتهاي رزمندگان وشهيدانمان را به تصوير در آوريم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها