مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

رفع مشکلات کشور در گرو قطع امید از بیگانگان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: برای رفع مشکلات کشور نبایستی چشم به بیگانگان داشته باشیم؛ امید ما باید در وحله اول خدا باشد و بعد از آن توانمندی مردم و جوانان پرشور و انقلابی‌مان باشد.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت: در شرایطی که آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به عنوان دشمنان عنود این ملت به همراهی ارتجاع منطقه در مقابل ملت ما ایستاده و با توطئه‌های خود در عرصه اقتصاد کشور ما خلل ایجاد می کند، راهکار رفع این مشکلات تنها چند مطلب مهم است که هم دولت و مسئولان و هم مردم مؤمن و انقلابی و غیرت‌مند باید به آن توجه داشته باشند.

وی اولین راهکار را اتحاد و وحدت حول محور رهبری و اسلام دانست و افزود: قرآن ما را به وحدت و همدلی فرخوانده است، همه ما با هر مذهب و مسلکی و با هر نوع گرایش سیاسی هرکس که معتقد به اسلام و پیشرفت کشور عزیزمان ایران استف می‌بایست حول محور اسلام یک‌صدا و یک جهت شویم و اتحاد خود را حفظ کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه بایستی با اتحاد و همدلی به تقویت مراکز علمی و دانشگاهی بپردازیم، گفت: در کنار استفاده از ظرفیت‌های خدادادی و موجود در کشور، دانشگاه‌ها از استعداد جوانان مؤمن و انقلابی استفاده کنند و مراکز علمی هم با تولید علم و حمایت از پژوهش‌های علمی که می‌تواند راهگشای معضلات جامعه باشد، یک انقلاب علمی به راه بیندازد یقیناً کشور ما ظرفیت بزرگ این حرکت را در خود دارد و خداوند هم کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد بر لزوم توجه به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در موضوعات اقتصادی تاکید و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای توجه جدی به توانمندی‌های انسانی، منابع داخلی و کارآمد کردن آن است که این مهم با عزم و اراده ملی و همت مسئولان اجرایی دلسوز و حمایت های سایر مسئولین در بخش های دیگر امکان پذیر است.

وی افزود: برای رفع مشکلات کشور نبایستی چشم به بیگانگان داشته باشیم؛ امید ما باید در وحله اول خدا باشد و بعد از آن توانمندی مردم و جوانان پرشور و انقلابی‌مان باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با ابراز تاسف از فاصله طبقاتی ایجاد شده در جامعه به ویژه در بین مردم و مسئولان تصریح کرد: زندگی مادی و دنیایی مسئولان با تأسی به ائمه معصوم و امیرالمؤمنین علی(ع) باید ساده و در حد متوسط مردم بلکه پایین تر باشد. دوری از تجملات و عمل به رهنمودهای اسلام و سیره ائمه معصوم(ع) راهگشا و تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: مردم از دستگاه قضایی که وظیفه برقراری عدالت را بر عهده دارد، انتظار دارند با دست های ناپاکی که به حقوق مردم و بیت المال تجاوز می کنند برخوردی قاطع و انقلابی داشته باشد و دانه درشت ها را به عنوان مفاسد اقتصادی محاکمه کند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی یقینا باعث رونق اقتصادی و فعال شدن بخش‌های تولیدی و خصوصی خواهد شد و مردم را امیدوار خواهد کرد، گفت: برخورد با فرهنگ وارداتی غرب که متأسفانه به علت غفلت روبه گسترش است از دیگر لازمه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: به منظور رونق اقتصادی در راستای هم‌گرایی و تبادل اقتصادی با کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی و کشورهایی که با سیاست‌های فریبکارانه آمریکا مخالف هستند، با رعایت اصول انقلابی و اسلامی و عمل به رهنمودهای رهبری می توان تلاش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات