خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه وظیفه اصلی بسیج و سپاه صیانت از آرمان‌ها و اهداف انقلاب است، گفت: این مسیر جز با وجود نیروی انسانی قوی و کادر قوی قابل طی نیست، بنابراین ما برآنیم تا نیروهای انقلابی و کادر بسیار قوی برای آینده نظام و انقلاب تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۵۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

وظیفه اصلی بسیج و سپاه صیانت از آرمان‌ها و اهداف انقلاب/ لزوم تربیت نیروهای انقلابی برای آینده نظام و انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: با نگاهی به عمر ۴۰ ساله انقلاب می‌بینیم استکبار جهانی همیشه درصدد ضربه زدن به ما بوده و فقط به مقتضای زمان نوع و روش آن تغییر کرده است.

وی افزود: تنها عامل پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، عنایت‌ های ویژه پروردگار متعال، رهبری حضرت امام راحل و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و خون فشانی شهدا و مردم همیشه در صحنه کشورمان بوده است.

فرماند سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: هر کشوری مؤلفه‌های قدرتی دارد از قبیل رهبری مقتدر، مردم پا به کار، وجود آرمان‌ها و اهداف والا و بالطبع وجود دشمنانی مقابل آنها که انقلاب اسلامی ایران همه آنها را داراست و این مؤلفه‌ها چراغ راه انقلاب هستند و زمانی که یکی از این مؤلفه‌ها نباشد انقلاب از مسیر خود خارج شده است.

وی به مسئولین و مدیران شهرستان گفت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری عملیاتی شوند مشکلات کشور رفع خواهد شد، بنابراین باید فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: حضرت آقا در فرمایشات اخیر خود چندین کلیدواژه را بیان فرمودند که از جمله آنها شناخت ظرفیت‌ها و باور کردن آنها، شناخت موانع انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع آنها، پرهیز از زیاده‌روی و اسراف، کاهش سفرهای غیر ضروری خارج از کشور، بردن نقدینگی کشور به سمت تولید و مبارزه با فساد است.

وی افزود: مقام معظم رهبری با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد فرمودند من افق انقلاب اسلامی را روشن می بینم و این نویدبخش آن است که به فضل الهی به زودی گشایشی در مشکلات کشور خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه وظیفه اصلی بسیج و سپاه صیانت از آرمان‌ها و اهداف انقلاب است، گفت: این مسیر جز با وجود نیروی انسانی قوی و کادر قوی قابل طی نیست، بنابراین ما برآنیم تا نیروهای انقلابی و کادر بسیار قوی برای آینده نظام و انقلاب تربیت کنیم و به کمک همه نهادها نیز برای انجام این وظیفه خطیر نیاز داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات