مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج»:
محمد بسکابادی با بیان اینکه رشد و توسعه کشاورزی یکی از زیر ساخت های موردنیاز در کشورمان است افزود: قبل از اینکه کشاورزان و متخصصان به سمت تولید بروند باید بازار را مورد بررسی قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

محمد بسکابادی مسوول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:بسیج مهندسین کشاورزی مرکزی است تحت مدیریت حرفه ای که با ارایه آموزش وحمایت های آموزشی درصدد ایجاد و توسعه حرفه های جدیدی توسط کارآفرینان کشاورزی است که در قالب واحدهای نوپای فعال اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن موردنیاز را که دارند پشتیبانی می شوند.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه کشاورزی یکی از زیر ساخت های موردنیاز در کشورمان است افزود: قبل از اینکه کشاورزان و متخصصان به سمت تولید بروند باید بازار را مورد بررسی قرار دهند.

بسکابادی در ادامه خاطرنشان کرد: کارآفرینان و واحدهای نوپا که با تکیه بر علم و فناوری دارای ایده های محوری قابل تجاری شدن هستند از طریق بسیج مهندسین کشاورزی می توانند اطلاعات و مشاوره های ضروری و خدمات و تجهیزات مناسب برای رشد و ارتقای آنها که ارایه می شود بکار بگیرند تا از این طریق بتوانند حضور مستقل و موثر در عرصه فناوری کشورمان را آماده کنند.

 

ارسال نظرات