معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در دو بخش «بوستان معرفت» و «هسته فرهنگی جوانان» فعالیت می‎کنند
کد خبر: ۹۰۲۷۵۶۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در ایام تابستان، با اشاره به این‌که پایگاه‌های اوقات فراغت اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در دو بخش «بوستان معرفت» و «هسته فرهنگی جوانان» فعالیت می‎کنند، گفت: در برپایی این پایگاه‌های اوقات فراغت اداره‌کل تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی فعالیت دارند.
وی با اشاره به این‌که سال گذشته ۴۳ پایگاه اوقات فراغت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، معرفتی و ... را با حضور مبلّغان و کارشناسان پرورشی به دانش‌آموزان ارائه داده‌اند، افزود: سال گذشته بیش‌از ۸۰۰ برنامه مختلف در این پایگاه‌ها برای دانش‌آموزان برگزار شده است .
حجت‌الاسلام غلامی اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی هدفمند از اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام گرفته است و پایگاه‌های اوقات فراغت ۱۵ تیر افتتاح و تا پایان شهریور آماده ارائه خدمت به دانش‌آموزان هستند.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که امسال تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد،افزود: زمینه حضور حداکثری مبلّغان در دو بخش بانوان و آقایان در این پایگاه‌ها برنامه‌ریزی شده ست .
حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به این‌که برنامه‌های اوقات فراغت براساس آمایش سرزمینی(جمعیت استان) پیش‌بینی و برنامه‌ریزی خواهد شد،خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در قالب پایگاه‌های بوستان معرفت و هسته فرهنگی جوانان برگزار خواهد شد .
وی با اشاره به این‌که برنامه‌های اوقات فراغت برای مقاطع مختلف دانش‌آموزی اجرا خواهد شد، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت با هدف تقویت بنیه معنوی، روحی و جسمی در مساجد و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی با حضور نوجوانان و جوانان با محوریت برنامه‌های تبلیغ دینی و با همت مبلّغان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات