فرماندار ویژه میناب:

بازارچه ملوانی بندر کرگان تیرماه به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان میناب گفت: بازارچه ملوانی بندر کرگان که دومین بازارچه ملوانی جهت تسهیل درتجارت است تیرماه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۹۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ابوذر مهدی نخعی صبح دوشنبه در بازدید از روند تکمیل بازارچه بندر کرگان گفت:هدف از راه اندازی بازارچه ملوانی کرگان توجه به موضوع تسهیل تجارت و ایجاد اشتغال برای ساکنین مناطق مرزی است.

نخعی بیان داشت: طبق تصمیم گیری های انجام شده وبازدیدهای صورت گرفته طی ۱۵روز آینده بازارچه ملوانی بندر کرگان شروع بکار خواهد کرد.

فرماندار میناب عنوان کرد: سال گذشته بازارچه ملوانی بندر تیاب  بعنوان اولین بازارچه ملوانی کشور مطابق با دستور العمل دولت در خصوص کالای ملوانی با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

نخعی گفت: راه اندازی بازارچه ملوانی کرگان یکی از موضوعاتی است که مورد توجه فرمانداری میناب قرار داردتا بتوان زمینه تجارت  وکسب وکار را برای روستائیان مرزنشین و ملوانان فراهم کرد.

 فرماندار میناب گفت: این بازارچه بعنوان دومین بازارچه ملوانی استان پس از بندر تیاب شروع بکار خواهد کرد و این طرح بعنوان یک طرح موفق توسط سایر شهرستان های استان الگو برداری و در حال عملیاتی شدن است.

نخعی عنوان کرد: طی بازدید ماه گذشته مدیر کل مرز وزارت کشور  از بندر کرگان موانع و مشکلات بندر گرگان مطرح گردید که از نتایج این بازدید تصویب مرز رسمی در سامانه گمرک بود که امکان صادرات کالا در این بندر فراهم شد.

نخعی گفت: بندر کرگان با دارا بودن بیش از ۶۵ لنج فعال در زمینه واردات و صادرات کالاهای ملوانی بعنوان یکی از بنادر فعال با قدمت بیش از صد سال سابقه می باشد

ارسال نظرات