ساخت بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان و دو تن از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در محوطه بیمارستان شهید محمدی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۹۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان ۲۷۰ تخت خوابی بندرعباس با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در ۶ طبقه و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مدت دو سال ساخته می‌شود.

فریدون همتی افزود: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس متعهد شده است در مدت دو سال بیمارستان را با تامین تجهیزات تحویل دهد.
وی گفت: با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان تا دو سال آینده در مجموع نزدیک به هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در قالب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در هرمزگان ایجاد می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه بیمارستان با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع در ۶ طبقه ساخته می‌شود، افزود: با ساخت این بیمارستان ۲۰۰ تخت بستری، ۵۰ تخت ویژه و ۲۵ تخت ایزوله به استان اضافه می‌شود.
حسین داودی افزود: بخش‌های آزمایشگاهی، تصویربرداری و همه امکانات لازم برای بیمارستان تدارک دیده شده است.
احمد مرادی؛ رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نقش پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در ساخت این بیمارستان گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و فعال استان کمک بزرگی به دولت برای اجرای طرح‌های عمرانی است.
محمد آشوری، نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به کبود و یا خلاء اعتباراتی که درحوزه ملی وجود دارد بهتر است صندوق توسعه استان با مشارکت صنایع ایجاد شود و طرح‌های ضروری استان از محل این صندوق اجرایی شود.
ارسال نظرات