فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: نشست حلقه های صالحین با موضوع فرهنگ مقاومت و پایداری و تاثیرات آن در زندگی افراد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآن و عترت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۱۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

حلقه‌های صالحین یکی از الطاف الهی به بسیج می‌باشد/ ترویج فعالیت‌های قرآن در حلقه‌های صاحین

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شست حلقه‌های صالحین پایگاه شهید حمید باکری حوزه کربلای شهری سپاه ناحیه پارس آباد در مسجد امام سجاد (ع) پشت کارخانه پنبه با حضور فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نوری در این بازدید با اشاره به اهمیت وجایگاه حلقات صالحین، گفت: حلقات صالحین در بعد تربیتی جوانان کار دارد و حلقات صالحین یکی از الطاف الهی به بسیج می باشد که جوانان را برای آینده مسولیت پذیری در انقلاب اسلامی آماده می کند،واین حلقات به دنبال تربیت جوانان مومن و بصیر و توانمند می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با تأکید بر اهمیت نقش معنوی قرآن در زندگی افراد نیز اظهار داشت: نشست حلقه های صالحین با موضوع فرهنگ مقاومت و پایداری و تاثیرات آن در زندگی افراد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآن و عترت، حلقه های صالحین مساجد برای فصل تابستان به صورت منسجم تشکیل و سازماندهی شده است.

نوری افزود: در مورد نهادینه کردن امر به معروف وتشویق خانواده ها برای حضور فرزندان خود در مساجد برای برگزاری حلقات صالحین تاکید نمود و خواستار حضور دانش آموزان و خانواده ها بصورت پر شور ،جهت اقامه نماز جماعت در مساجد شد.

در این نشست فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد استفاده صحیح جوانان از گوشی های هوشمند درفضای مجازی ، تهدیدها و آسیب ها، همچنین راهکارهای امنیتی جهت استفاده از گوشی های هوشمند ونرم افزار ها از جمله موضوعاتی بود که در این نشست صحبت گردید.

سرهنگ حسین نوری در بازدید از حلقه های صالحین پایگاه شهید حمید باکری حوزه کربلای شهری پارس آباد  از موفقیت طرح حلقه های صالحین در زمینه ی تربیتی و رشد مربیان در میان پایگاه های ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظرات