سفر حج این بار با طعم "کالای ایرانی"

مسؤل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران از برگزاری "نمایشگاه حج با طعم کالای ایرانی"ویژه تمتع ۹۷ خبر داد و گفت:این نمایشگاه یک پکیج کامل از تمام امکانات قبل و بعد از سفر را برای حجاج فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۲۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی از برگزاری "نمایشگاه حج با طعم کالای ایرانی" خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین این بار میزبان یاوران حجاج بود.

وی افزود: مدیریت حج و زیارت استان قزوین با ابتکار زیبای خود با هماهنگی نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین اقدام به برگزاری نمایشگاه ویزه زائران حج 97 و برگزاری همایش یاوران حجاج در سالن اجتماعات نمایشگاه کرد و ما نیز به همراه مدیر حج و زیارت استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و مدیران کاروان‎های حج سال جاری از این نمایشگاه بازدیدی داشتیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‎ابراهیمی اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار شده است که اتفاق بسیار خوب و مبارکی است که حجاج می توانند ملزومات مورد نیاز قبل و بعد از سفر خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید نماینده محترم ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشویق زائران برای خرید در ایران در دستور کار مجموعه ها قرار گرفته است.

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران افزود: تمام مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه مخاطبان خود را شناسائی کرده و جامعه مخاطبین، فروشندگان را بر روی جنس های خاص متمرکز می‌کنند که یک نقطه قوت است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قیمت و کیفیت کالاهای ایرانی، مزایای خرید کالای ایرانی توسط حجاج مستلزم فرهنگ‌سازی است که در این راستا بعثه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی دستورالعمل‎هایی به تمام روحانیون کاروان‎ها و مدیران سازمان حج و زیارت استان ها، ترویج خرید کالای ایرانی توسط زائرین توصیه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌ابراهیمی با ابراز امیدواری از اینکه در آینده نزدیک در ارتباط با حج و خرید کالای ایرانی شاهد تحولات اساسی خواهیم بود، گفت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و با توجه به اعزام 80 هزار زائر، در صورت ترویج این فرهنگ، شاهد تحولی اساسی در سیستم اقتصادی حجاج خواهیم بود.

وی یادآور شد: پس از بیانات مقام معظم رهبری رویکرد حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به سمت خرید کالای ایرانی است، این نمایشگاه نیز برای نخستین بار است که همانند یک پکیج کامل، تمام امکانات قبل و بعد از سفر را برای حجاج فراهم کرده است و می‌تواند همانند نمایشگاه‌های فروش بهاره و پاییزه هر سال برگزار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار