شهردار اردبیل به خرید نیازمندی‌های مدیریت شهری اعم از خریدهای کلی و جزئی از اقلام ایرانی با هدف حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: ضروری است تمامی واحدهای این مجموعه در راستای عملی کردن شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۳۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

ضرورت خرید کالای ایرانی در واحدهای شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در اولین جلسه ستاد حمایت از کالای ایرانی که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی به منظور توسعه و رونق اقتصادی سرلوحه برنامه شهرداری اردبیل قرارد گرفته و تمام اهتمام این مجموعه نیز برای تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه تمامی سازمان‌ها و واحدهای مربوطه باید گزارش منسجم سه ماهه از این اقدام (خرید کالای ایرانی) ارائه کنند، افزود: با این گزارش می‌توان برنامه عملی و راهبردی برای ماه‌های آتی سال را برنامه‌ریزی کرد.

شهردار اردبیل ادامه داد: تبعیت و پیروی از شعار سال بالطبع منجر به رونق اقتصادی شده که در نهایت ارزش افزوده آن به خود ما باز خواهد گشت.

لطف‌اللهیان در خصوص حمایت شهرداری از تولیدکنندگان داخلی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری در صدد فراهم کردن فرصتی در زمینه تخفیف در عوارض، تبلیغات و یا برپایی نمایشگاه برای تولیدکنندگان داخلی است تا با حمایت از تولیدات و اختراعات بومی و محلی و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در توسعه اقتصادی شهر سهیم باشد.

شهردار اردبیل همچنین از مدیران سازمان‌های تابعه خواست در جلسه آتی این کمیسیون گزارش و عملکرد خود را به صورت کتبی در حمایت از کالای ایرانی ارائه کنند تا مشخص شود شهرداری اردبیل در این زمینه چقدر موفق بوده است.

وی بیان کرد: نوسانات و تغییرات در قیمت‌ها حاکی از فشار اقتصادی در جامعه است و با همدلی، انسجام و وحدت است که شعار سال به صورت کاملا عملیاتی تحقق خواهد.

علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه به حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ای داشته باشیم تا تولیدکنندگانی که کارشان مرتبط با شهرداری است، از آن‌ها حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در خرید اقلام و مایحتاج مدیریت شهری کیفیت کالاها نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، چرا که استفاده از کالا با کیفیت پایین منجر به ضرر مالی برای مجموعه خواهد شد.

ارسال نظرات