خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی ابراهیمی بعثه مقام معظم رهبری در تهران گفت: برگزاری اولین نمایشگاه ملزومات حج و زیارت برای اولین بار در کشور توسط شرکت نمایشگاه قزوین اتفاق بسیار خوب و مبارکی است.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۷۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام حاجی ابراهیمی مسوول بعثه مقام معظم رهبری در تهران در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه ملزومات حج و زیارت ضمن تقدیر و تشکر از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شده است که اتفاق بسیار خوب و مبارکی است و حجاج می توانند ملزومات مورد نیاز قبل و بعد از سفر خود را تهیه نمایند.
وی گفت: کلیه مشارکت کنندگان این نمایشگاه مخاطبان خود را شناسایی نموده اند و جامعه مخاطبین، فروشندگان را بر روی جنس های خاص متمرکز می کنند که یک نقطه قوت است.
این مقام مسوول اظهار کرد: با توجه به قیمت و کیفیت کالاهای ایرانی، مزایای خرید کالای ایرانی توسط حجاج مستلزم فرهنگ سازی است که در این راستا بعثه مقام معظم رهبری طی دستورالعمل هایی به کلیه روحانیون کاروان ها و مدیران سازمان حج و زیارت استان ها، ترویج خرید کالای ایرانی توسط زائرین توصیه شده است .
حاجی ابراهیمی یادآور شد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و با توجه به اعزام 80 هزار زائر، در صورت ترویج این فرهنگ، شاهد تحول اساسی در سیستم اقتصادی حجاج خواهیم بود.
وی عنوان کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری، رویکرد حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به سمت خرید کالای ایرانی است که این نمایشگاه برای نخستین بار است که همانند یک پکیج کامل کلیه امکانات قبل و بعد از سفر را برای حجاج فراهم نموده است و می تواند همانند های فروش بهاره و پاییزه هر سال برگزار گردد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها