اهتمام مدیریت عالی استان، توسعه شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات آن ها است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: اهتمام مدیریت عالی استان، توسعه شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات آن‌ها است.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۱۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قربان میرزایی در جلسه توسعه شرکت های دانش بنیان استان و رفع مشکلات آن ها با بیان این مطلب اظهار داشت: باید سهم استان از شرکت های دانش بنیان کشور متناسب با ظرفیت ها و توانمندی های تخصصی و علمی و امکانات این منطقه باشد و ارتقا یابد.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زمینه کارهای مطالعاتی، پژوهشی و مقدمات تجاری سازی ایده های نخبگان و تولیدات شرکت های دانش بنیان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در خصوص مشکلات مطرح شده از قبیل پیگیری صدور پروانه فعالیت برای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و حمایت از تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان ذیل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، خاطر نشان کرد: موضوع با جدیت از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.

میرزایی به وجود تسهیلات ارزان قیمت و ظرفیت های اعتباری مناسبی که برای حمایت از شرکت های دانش پیش بینی شده اشاره کرد و تاکید کرد: باید از این امکان به نحو شایسته ای استفاده شود.

وی با اشاره به محدودیت های پارک علم و فناوری برای در اختیار قرار دادن فضا برای شرکت های دانش بنیان نیز گفت: اجرای طرح توسعه این مجموعه که دارای مصوبات بالادستی نیز هست، در حال پیگیری است.

حجم قراردادی که شرکت های دانش بنیان طی سال گذشته با اشخاص حقیقی و حقوق امضا کردند یک هزار و 100 میلیارد ریال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار