خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

لزوم حفظ جان مامور اسرائیل با چنگ و دندان!!!

اعدام ثلاث که در تجمع دروایش خیابان پاسداران با زیر گرفتن ماموران انتظامی و بسیجی باعث شهادت ۴ تن گردید! علاوه بر وجود شواهد و مدارک کافی که جرم مشهود را در خصوص نامبرده به اثبات رساند و در مراحل دادرسی اعتراف به عمل ارتکابی بزه نمودند و برای فرار مصرف مواد مخدر را چاشنی قرار دادند!!
کد خبر: ۹۰۲۷۷۲۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

خبرگزاری بسیج قزوین: اعدام ثلاث که در تجمع دروایش خیابان پاسداران با زیر گرفتن ماموران انتظامی و بسیجی باعث شهادت ۴ تن گردید! علاوه بر وجود شواهد و مدارک کافی که جرم مشهود را در خصوص نامبرده به اثبات رساند و در مراحل دادرسی اعتراف به عمل ارتکابی بزه نمودند و برای فرار مصرف مواد مخدر را چاشنی قرار دادند!!
شائبه حمایت اسراییل و معاندان انقلاب با دروایش را در بین تحلیل گران بر زبان انداخت، اما عده ای نخواستند این موضوع را درک کنند و با انگ توهم توطئه خواهان تبریه بودند!!
رشیدپور مجری سلبریتی تلویزیون که به خاطر خدماتش در انتخابات شبکه های تلویزیون را در اختیار دارد، رمانتیک می شود و از اولیا دم خواهان بخشش محمد ثلاث می شود!!
فائزه هاشمی در بین معترضین دراویش جلوی زندان قرچک و رامین برای حمایت از آنها تحصن می کند، عبدالله رمضان زاده و برخی از اصلاحات خواهان تجدید نظر در اعدام می شوند و به قوه قضاییه توصیه می کنند، اعدام را لغو کنید تا استقلال خود را ثابت کنید!!
اسراییل و بی بی سی هم تیتر مشترک با اصلاح طلبان می زنند که در نهایت اعدام محمد ثلاث ۲۸خرداد اتفاق می افتد.
وزارت خارجه اسراییل پیام تسلیت می فرستد که نشان میدهد پروژه فتنه دراویش بدون برنامه نبوده است!
اما آفرین به قوه قضاییه که در خصوص امنیت کشور در برابر تمام هجمه ها ایستاد و رای خود را صادر کرد تا کسانیکه سر در توبره و آخور اسراییل دارند بدانند شکستن حریم امنیت کشور با مجازات سنگین همراه است و هیچ قدرتی نمی تواند جاسوسان و براندازان را نجات دهد!
آقای رشید پور !! چرا از نظر شما و طیف روشنفکر رافت اسلامی برای قاتلان بالفطره موضوعیت پیدا می کند و هیچ وقت شامل خانواده شهدای انتظامی و سپاه نمی شود؟
یقینا می دانیم که اگر شهید محمد حسین حدادیان برادر یا فرزند شما بود و با ۱۳۰گلوله، ۵۵ ضربه چاقو یا قمه به شهادت می رسید،از تمام بدنه جمهوری اسلامی طلبکار بودید که چرا قاتل را اعدام نمی کنید!
چرا روشنفکران همواره حامی قاتلان و خیانتکاران به ملت هستند؟
آن مردک سبیل کلفت که داد میزد بر سر نیروی انتظامی به شما نیم ساعت فرصت میدهم برادر مرا آزاد کنید،اگر با مماشات وزارت کشور مواجهه نمی شد مطمئن باشید چنین حادثه ای رخ نمی داد!
طیف اصلاحات و دانه درشت ها با ملاقات ها و تجمعات در حمایت از فتنه دراویش به آشوب های ضد امنیتی آنان رسمیت بخشیدند!
ما از مرگ هیچ انسانی خوشحال نمی شویم بلکه داغ را برای وطن سنگین می دانیم که در رکاب امام باشیم اما در مدائن بر پاهایش خنجر بزنیم تا معاویه و شمر زمانه خوشحال گردد!
حضرت امیر مومنان فرمودند: اگر کسی باعث تفرقه در بین امت گردید اورا بکشید حتی اگر زیر عمامه من مخفی شده باشد"
قوه قضاییه با عبور از تمام مرزبندی های استکبار ثابت کرد می تواند اعتماد از دست رفته مردم را بازسازی کند و در همه عرصه ها حتی مبارزه با مفاسد اقتصادی استقلال خویش را به مردم عزیز ایران انقلابی نشان دهد.
1002/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها