مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه خوارزمی کرج برای شرکت در اردوی جهادی به مدت ۱۰ روز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۳۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، علی احمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به اینکه به پایان امتحانات دانشگاه‌ها نزدیک می‌شویم، اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج به همین دلیل برای اوقات فراغت دانشجویان و تعالی معنوی دوره‌هایی را مدنظر دارد که در تابستان برگزار کند.

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام می‌شوند‌

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی اردوهای جهادی را که همواره در تابستان برای مناطق محروم برگزار می‌شود بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: برای تابستان سال جاری بسیج دانشجویی جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و استان البرز برنامه منظم و منسجمی دارد.

وی با بیان اینکه  اردوی جهادی برای مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب در تابستان امسال توسط دانشجویان بسیجی اجرایی می‌شود، گفت: این اردو به مدت 10 روز از نیمه دوم تیرماه سال جاری در مناطق زلزله زده غرب کشور جهت امدادرسانی و کارهای عمرانی و معیشتی مردم این قسمت از کشورمان اجرایی خواهد شد.

احمدی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی خدمت‌رسانی به مردم را اولویت اساسی خود می‌داند و در همین رابطه از تمام دانشجویان برای شرکت در این اردوها دعوت می‌کند، اضافه کرد: مهلت ثبت نام از اردوی جهادی منطقه غرب کشور تا اول تیرماه است و علاقه‌مندان اعم از برادران و خواهران می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده‌های دانشگاه خوارزمی مراجعه کنند و ظرفیت نیز برای این دوره محدود است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی از گذشته دوره‌های تعالی و تربیتی ویژه‌ای مانند صافات را برگزار کرده است و در این دوره از اردوهای جهادی کارهای عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، معیشتی و روانشناسی برای مردم زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب انجام می‌شود.

ارسال نظرات