فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از همایش بزرگ دف‌نوازی و مولودی‌خوانی «سراج منیر» به عنوان اقدامی ارزشمند و اسلحه ای در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نام برد.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۳۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان  پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ دف‌نوازی و مولودی‌خوانی سراج منیر که با حضور دف‌نوازان و مولودی‌خوانان کردستان در مسجد جامع سنندج در حال برگزاری است، از کردستان به عنوان استان فرهنگی و سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام برد .
 
وی اظهار داشت: کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان از برنامه‌های مهم پیش‌رو در استان است که با کمک و همکاری مسوولان استانی و کشوری و مشارکت مردم شاهد برگزاری هرچه باشکوه این حرکت بزرگ فرهنگی در استان خواهیم بود.

سردار رجبی با عنوان این مطلب که ما در استانی هستیم که دو کنگره را برگزار می‌کنیم، گفت: کنگره پیشمرگان مسلمان کرد از برنامه‌های بسیار خوبی بود که در سطح مطلوب و قابل قبول برگزار شد و کنگره ۵۴۰۰ شهید استان هم که امسال برگزار خواهیم کرد.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها کنگره‌ای در حد نام، یاد، ایثارگری و گذشت شهدای انصار و مهاجر استان برگزار کنیم.

وی بیان  داشت: همایش بزرگ دف‌نوازی و مولودی‌خوانی سراج منیر هم از سلسله برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان است که حدود یک هزار و ۱۵۰ مولودی‌خوان از سراسر استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: این اقدام بسیار خوب یک مقابله جدی فرهنگی در مقابل اقدامات دشمنان و ایادی ظلم در حوزه دین است.

سردار رجبی در پایان گفت: این انتظار را از مسوولان داریم در ادامه و تداوم برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید این برنامه‌ها را تداوم ببخشند.
 
انتهای پبام/7727
ارسال نظرات