فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج گفت: امسال طرحی به نام صراط با موضوعات قرآنی برای جوانان و نوجوانان کرجی در بخش‌های حفظ کلام‌الله مجید و قرائت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۷۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجید زنجانی فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) گفت: طرح اوقات فراغت سه‌ماهه تابستان برای جوانان و نوجوانان بسیجی ناحیه امام سجاد (ع) کرج در قالب طرح نشاط و تعالی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان معلومات خوبی را در این زمینه کسب خواهند کرد.

اجرای طرح صراط با موضوع خودسازی و تقویت معنویت درونی

وی گفت: این طرح در پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران کرج در تمام طول تعطیلات تابستانی برگزارشده و هدف ناحیه امام سجاد (ع) کرج از اجرای این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کرجی و پرورش استعدادهای علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی کلان‌شهر ایران کوچک است.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج بابیان اینکه چیزی بهتر از مفید ساختن اوقات زندگی و افزودن دانش به اندوخته‌های یک جوان بسیجی وجود ندارد اظهار داشت: در سه‌ماهه تابستان امسال نیز مانند همیشه، اردوهای جهادی در داخل پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها برگزار می‌شود.

زنجانی ادامه داد: همچنین در تابستان امسال طرحی به نام صراط با موضوعات قرآنی برای جوانان و نوجوانان در بخش‌های حفظ کلام‌الله مجید و قرائت برگزار می‌شود که علاوه بر مفید ساختن اوقات فراغت این قشر، آنان را به خودسازی و تقویت معنویت درونی وا می‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف تصور عموم، تابستان تنها فرصت استراحت و تفریح برای فرزندان نیست بلکه، اوقاتی مناسب برای تلاش و یادگیری است.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج در پایان افزود: یک نیروی بسیجی روزهای عمر گران‌قدر خود را به بطالت نمی‌گذراند.

ارسال نظرات