کد خبر: ۹۰۲۷۷۷۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:سردار محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید مقاومت بسیج ناحیه ورامین، طی سخنانی با اشاره به سخن امام صادق راجع به ۴ صفت از انبیا اظهار داشت: اولین صفت نیکی است و دومین سخاوت و سوم صبر در برابر مشکلات و چهارم اهتمام به حقوق مومنین است و در یک نگاه کلی به جامعه اسلامی و کشور ما این صفات به شایستگی قابل لمس است چرا که به واسطه حوادث و بعد از انقلاب و دشمنی هایی که در حق مردم شده حضور مردم در صحنه های مختلف تبیین این صفات می باشد.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی کنونی مردم افزود: بخشی از این مشکلات درونی و بخشی بیرونی است و حتی در این مشکلات نیز مردم برای کمک به یکدیگر به خوبی در صحنه حضور دارندو در ورامین نیز این کمک ها به خوبی مشهود بود.

وی با بیان اینکه جایی که مردم حاضرند جان خود را تقدیم کنند مثل واقعه ۱۵ خرداد که از جنس سخاوت بوده است گفت: در این واقعه به خوبی می بینیم که مردم پای آرمان های نظام و انقلاب مانده اند و برای دفاع از دین و شرف و هستی مسلمین به میدان آمدند و جان خود را تقدیم کردند و پس از آن نیز جنگ تحمیلی و اکنون هم جبهه مقاومت که می توان حضور پررنگ و موثر مردم انقلابی را به خوبی در آن مشاهده کرد لذا حضور همیشه مردم در صحنه های انقلاب مبین ماندن پای ارزش ها است.

شاهچراغی انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه ها را آثار عشق به اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: مردم حاضر نیستند، دین و آخرت و انقلاب خود را به واسطه مشکلات موجود زیر پا بگذارند.

وی کمک به زلزله زدگان کرمانشاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: کمک به هم نوع از خصائص خوب مردم ایران اسلامی و این دیار است، که گل سرسبد این خوبی ها شهدای ما هستند، امروز نیز همین طور است، بسیاری از جوانان ما برای حضور و در جنگ در سوریه لحظه شماری می کردند، اهتمام به حق مومن و شکیبایی خاصیت این ملت بزرگ است، که بحمدالله مردم این دیار از همین نوع هستند.

بر اساس این گزارش، صبح سه شنبه مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین برگزار و طی آن سرگرد تاجیک به عنوان فرمانده سپاه این ناحیه معرفی شده و از زحمات سرهنگ داوود اصغری تقدیر شد.

ارسال نظرات