خبرهای داغ:
صبح دیروز مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۸۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بجنورد در مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی این ناحیه که در محل نماز خانه این ناحیه برگزار شد، گفت: برنامه های قرآنی سپاه ناحیه بجنورد در سال جاری نیز با عنایت خداوند متعال و با استقبال خوب کارکنان سپاه و همت معاونت عقیدتی و روابط عمومی برگزارشد.

حجت الاسلام یغموری افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بر نامه های متنوعی در دو سطح کارکنان رسمی و وظیفه هر روز از ساعت هفت تا نه صبح در محل امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر علیه السلام برگزار می شد .

یغموری درادامه به برنامه های این ماه اشاره وعنوان داشت: از جمله مهمترین بر نامه هایی که در این ماه به آن پرداخته شد برنامه کلاسهای اخلاق بود که با استفاده از سخنرانان اخلاقی برگزار شد .

وی برگزاری کلاس تفسیر را نیز که در قالب کلاسهای نور مبین توسط مربیان ناحیه اجرا می شد را از دیگر بر نامه های این ماه مبارک عنوان کرد و گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاریان برتر استانی وگروه های همخوانی بطور مستمر در این ماه برگزار می شد که مورد استقبال خوب همه کارکنان سپاه ناحیه قرار گرفت.

یغموری آموزش قرآن و نماز کارکنان را نیز از دیگر برنامه های این ماه اعلام داشت و افزود: کلاس آموزش قرآن و تجوید نیز هرهفته با استفاده از مربیان برای کارکنان آموزش داده می شد.

وی در ادامه به برنامه های آموزشی کارکنان وظیفه نیز اشاره داشت و گفت: آموزش قرآن، احکام شرعی و عقاید از برنامه های هر روزه سربازان بود که توسط معاونت عقیدتی سیاسی برگزار می شد.

وی افزود: در کنار بر نامه های قر آنی مسابقات کتابخوانی ماه مبارک رمضان و برنامه قرآنی الحافظون خواهران نیزاز دیگر بر نامه های ماه رمضان امسال بود که در سطح ناحیه برگزار شد.

در پایان،آیین اختتامیه ماه مبارک رمضان از دست اندرکاران برنامه های ماه مبارک رمضان تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها