خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول کانون بسیج رسانه ممسنی از اردوی جهادی اصحاب رسانه ممسنی به‌منظور بازدید از مناطق محروم بخش ماهور این شهرستان به‌همت کانون بسیج رسانه ممسنی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۷۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یدالله صادقی، مسئول كانون بسیج رسانه ممسنی از برگزاری اردوی جهادی ویژه اصحاب رسانه این شهرستان در مناطق محروم خبر داد و گفت: بنا به دستور رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، اولین گروه خبرنگاران بسیجی شهرستان ممسنی تحت عنوان «اردوی جهادی رسانه‌ای شهید ستار محمودی» به‌همت کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی به‌زودی به مناطق محروم بخش ماهور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینكه خبرنگاران به‌صورت منسجم برای پوشش مشکلات و مسائل مردم منطقه محروم ماهور در روستای میشان حضور خواهند یافت، افزود: این گروه خبری در راستای پیگیری مشکلات مردم در یک بازه زمانی یک روزه به همراه مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ممسنی در این منطقه حضور پیدا خواهند کرد.

صادقی یادآور شد: سفر خبرنگاران به مناطق محروم شهرستان با هدف شناسایی، بررسی، انعکاس و پیگیری مشکلات مردم از جمله برنامه‌های در دستور کار کانون بسیج رسانه شهرستان در سال ۹۷ است.

مسئول كانون بسیج رسانه ممسنی بیان كرد: در این اردو با حضور خبرنگاران بسیجی، گزارش‌ها و اخبار متنوعی از سطح زندگی معیشتی و مشکلات مردم این مناطق تهیه و به سمع و نظر مسئولان مربوطه می‌رسانیم و نهایتاً با مطالبه‌گری رسانه‌ها از مسئولان، مشكلات مردم محروم نقاط مختلف شهرستان را به جد دنبال خواهیم كرد.

وی در پایان گفت: به یاری خدا به زودی از طریق رسانه‌های محلی و تیم خبری صدا و سیمای مستقر در شهرستان، موضوع آب شرب روستای میشان پیگیری و ضمن انعکاس مشکلات مردم محروم ماهور به مسئولان مربوطه، مرتفع شدن مشکلات آب آشامیدنی منطقه محروم میشان را مطالبه خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها