خبرهای داغ:
در این بیانیه آمده است: اقدام نابخردانه و خیانتکارانه جمعی از افساد طلبان که دیروز در قالب یک نامه به سران نظام و انقلاب آشکار شد و مضمون آن مذاکره بی قید و شرط با آمریکا بود؛ بار دیگر جلوه‌هایی از نفوذ در جمهوری اسلامی ایران را آشکار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۷۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری زرقان در خصوص نامه جمعی از سران اصلاح طلب درخصوص مذاکره با آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم

و هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر اینکه از آیین (تحریف یافته)آنان پیروی کنی...

سوره بقره؛آیه ی120

امام علی(علیه السلام) می‌فرمایند: هرکس از وقایع گذشتگان عبرت بگیرد بینا می‌شود، کسی که بصیرت و بینائی پیدا کرد می‌فهمد، و آنکس که فهمید عالم می‌شود.

سفینه عبر؛ص136

در طول تاریخ شکل گیری جمهوری اسلامی تا کنون بارها و بارها مذاکرات مستقیم بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان شیطان بزرگ صورت گرفته است.

وقتی به نتایج این مذاکرات دقت می‌کنیم می‌بینیم که در تمامی این موارد جمهوری اسلامی به طور تمام و کمال تعهدات خود را انجام داده است اما به تعبیر امام خامنه ای(حفظه الله) آمریکایی ها خرشان که از پل گذشت برمی‌گردند و به ریش ایرانیان می‌خندند.

اقدام نابخردانه و خیانتکارانه جمعی از افساد طلبان که دیروز در قالب یک نامه به سران نظام و انقلاب آشکار شد و مضمون آن مذاکره بی قید و شرط با آمریکا بود؛ بار دیگر جلوه هایی از نفوذ در جمهوری اسلامی ایران را آشکار کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری زرقان ضمن محکومیت شدید این اقدام خیانتکارانه از قوه قضاییه و شخص جناب آیت الله آملی لاریجانی تقاضامند رسیدگی هر چه سریعتر و برخورد انقلابی با خائنین به نظام و انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها