خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قم تصریح کرد: خوشحالی و جشن فوتبالی بابت موفقیت در جام جهانی نباید ما از توجه به مظلومان یمن و فلسطین غافل کند.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۷۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
خوشحالی و جشن فوتبالی ما را از توجه به مظلومان یمن و فلسطین غافل نکند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی گرجیان  با اشاره به خوشحالی گسترده مردم از بابت پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال اظهار داشت: در این خصوص دو نکته مهم قابل توجه است؛ نخست آن که مراقب باشیم که جو فوتبالی در کشور باعث نشود نسبت به تحولات جهان اسلام و به خصوص جنایاتی که این روز‌ها در یمن و فلسطین علیه مسلمانان صورت می‌گیرد، غافل شویم.

وی افزود: به هر حال معمولاً در طول جام‌های جهانی گذشته این طور بوده که کشور‌های سلطه گر از فرصت توجه همه مردم جهان به فوتبال سوءاستفاده کرده و دست به جنایاتی زده و یا از جنایات رژیم اشغالگر قدس به طور ضمنی و یا صریح حمایت می‌کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) همچنین گفت: نکته دوم این است که به هر حال جام جهانی و موفقیت تیم ملی کشورمان زمینه‌ای فراهم آورده که پیر و جوان و همه ملت به خوشحالی بپردازند و در جشن ملی شرکت کنند و ما اگر به پیام‌های مقام معظم رهبری بابت موفقیت‌های ورزشی هم دقت کنیم ایشان خطاب به بازیکنان و ورزشکاران به این نکته تصریح می‌فرمایند که از این که دل مردم را شاد کردید از شما ممنونم که این پیام معناداری است و باید به شادی و جشن مردم اهمیت داد.

وی افزود: البته مردم و جوانان ما که با یک پیروزی به شادی می‌پردازند، باید بدانند که اگر در بازی‌های دیگر هم شکست خوردیم نباید فکر کنند غم و اندوه عالم بر ما سوار شده و در عین حال ما باید به ورزش و شادی ملت به این بهانه اهمیت لازم را بدهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: برخلاف القای نادرست دشمن، مردم ایران بار‌ها نشان داده اند که به هیچ وجه افسرده و عصبانی و خسته از شرایط نیستند بلکه ملتی پرنشاط و باامید هستند که در عرصه‌های مختلف بر مشکلات خود غلبه کرده و حماسه‌های جاودانی رقم زده اند و می‌زنند.
ارسال نظرات