خبرهای داغ:
استاندار قم به اجرای سیاست‌های جدید ارزی در بخش صادرات و واردات اشاره کرد و گفت: مشکلات ارزی واحد‌های صنعتی استان باید هر چه سریع‌تر پیگیری شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۸۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
مشکلات ارزی واحد‌های صنعتی هرچه سریع‌تر پیگیری شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان طی سخنانی رونق بخشی به اشتغال و تولید و تسهیل روند سرمایه گذاری را از جمله اولویت‌های کاری مهم استان دانست.

استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی و بهبود وضعیت تولید و سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های مناطق صنعتی و اقتصادی استان و ایجاد فضا و بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های تولیدی و صنعتی از طریق برطرف کردن موانع و مشکلات راهکار اجرایی مد نظر استان در شرایط فعلی است.

وی رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی دارای مشکل را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت و معدن باید با رصد و پایش پیوسته واحد‌های تولیدی، نسبت به اخذ گزارش از موانع و مشکلات واحد‌های صنعتی اقدام کرده و در راستای رفع آن‌ها با همکاری سایر بخش‌ها گام بردارد.

صادقی به اجرای سیاست‌های جدید ارزی در بخش صادرات و واردات اشاره کرد و گفت: مشکلات ارزی واحد‌های صنعتی استان باید هر چه سریع‌تر پیگیری شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به روند احداث نمایشگاه فرش استان قم، خواستار تسهیل در راه اندازی این مجموعه نمایشگاهی شد.

سیجانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت واحد‌های تولیدی و صنعتی استان به ویژه واحد‌های درگیر مشکل رکود و کمبود نقدینگی و نیز برنامه‌های این سازمان برای حمایت از تولید کالای ایرانی ارائه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها