دکتر غفوری عضو هیئت علمی دانشکده سیاسی دانشگاه یزد در اولین نشست شورای تحلیل هادیان سیاسی استان یزد که در محل نمازخانه ناحیه مرکزی برگزار گردید گفت: اروپایی‌ها روابط خود با آمریکا را رها نمی‌کنند تا روابط خود با ایران را قوی کنند.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر غفوری عضو هیئت علمی دانشکده سیاسی دانشگاه یزد با بیان اینکه قرآن می‌فرماید که با سران کفر بجنگید که این‌ها پیمان و تعهد ندارند، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که به آمریکا نمی‌شود اطمینان کرد و تعهدی ندارند، به اروپایی‌ها هم نمی‌شود اطمینان کرد و تضمینی داشت که متعهد به حرف خود باشند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها روابط خود با آمریکا را رها نمی‌کنند تا روابط خود را با ایران قوی کنند، تصریح کرد: این‌ها به دنبال گذراندن وقت هستند و بعید است دست از تحریم‌های خود بردارند به خاطر اینکه آمریکا به آن‌ها این اجازه را نمی‌دهد و اطمینانی به تعهد اروپایی‌ها هم نیست.

این هادی سیاسی با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با زورگویی غرب، ایستادن روی پای خود است، تصریح کرد: همان طور که تا‌کنون با همه دشمنی‌هایی که آمریکا، اروپا و کشور‌های عربی وابسته به غرب با ما داشتند در همه مسائل پیش رفتیم و رو به جلو حرکت کردیم.

وی با بیان اینکه مردم قسمت پر لیوان را ببیند و وضعیت شهر‌ها و خدمات صورت گرفته را با قبل مقایسه کنند، خاطرنشان کرد: اکثر روستا‌ها دارای برق، آب و جاده مناسب هستند و اقدامات رفاهی خوبی برای روستا‌ها صورت گرفته که اصلاً قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست و مردم به کار‌های بسیار عظیمی که انجام شده توجه داشته باشند.

دکتر غفوری افزود: طبیعی است که در کشور نباید فقیر باشد، اما باید به امکانات و اعتبارات و زمان هم توجه داشت و اگر مردم دست به دست هم دهند و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند همه مشکلات حل خواهد شد.

وی تشکیل گروه‌های کاریابی و اشتغال‌زایی توسط خود مردم را از راهکار‌های اساسی برون رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی خواند و گفت: البته دولت هم وظیفه دارد تا اقدامات زیربنایی را داشته باشد و با تکیه مردم به خود و امید به آینده و رهبری مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت بیشتر کشور و رفع مشکلات خواهیم بود.
ارسال نظرات