باحضور نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس ، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان حاجی آباد مشکلات شرکت تعاونی بررسی و پیگیری شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۴۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس صبح سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات نخلداران حاجی آباد اظهار داشت: برخی از سفرهای شهرستانی را ازجمله برنامه های خود با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: تاکنون سفرهای زیادی به روستاهای شهرستان حاجی آباد انجام گرفته و نتایج خوبی هم بدست آمده و بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و تشکل ها برطرف شده است.

مرادی، مشارکت اعضا و سهامداران در اجرای طرح های شرکت مهم و موثر خواند و گفت: برای اجرای هرچه زودتر طرح ها لازم است کلیه سهامداران درهمه زمینه ها بویژه درارتباط با بحث خرید و فروش محصولات همکاری های لازم راداشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با سایر نمایندگان و استاندار هرمزگان جهت تامین نقدینگی بمنظور خرید توافقی خرما انجام میگیرد، افزود: یکی از مشکلات اساسی سهامداران شرکت و سایر بهره برداران بدهی هایی معوقه بانکی است که در حد توان رایزنی لازم با بانک های مربوطه جهت همکاری در طرح بخشودگی سود و جریمه دیرکرد بعمل می آید.

فرماندار حاجی آباد نیز در این نشست با ابراز رضایت از عملکرد شبکه تعاون روستایی حاجی آباد اظهار داشت: اقدامات مثبت و ارزنده شبکه تعاون روستایی هرمزگان در خدمات روستایی این شهرستان چشمگیر است.

حمید جهانگیری افزود: همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا آبادانی در روستاها محقق شود و روستاییان با خیال راحت به تلاش خود بپردازند و برای نیازهای اولیه خود به شهر مهاجرت نکنند.

 رئیس اداره تعاون روستایی حاجی آباد نیز در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از مسائل و مشکلات و پتانسیل های شبکه تعاون روستایی حاجی آباد ارائه نمود و گفت: بیش از 20 شرکت تعاونی روستایی و تعاونی تولید و کشاورزی و زنان در این شهرستان تحت پوشش شبکه تعاون روستایی فعالیت می کنند.

وی خواستار حمایت بیشتر از این شبکه عظیم و توانمند جهت ارائه خدمات بهتر به بهر ه برداران شد.

در پایان این جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی نخلداران با تاکید بر نقش مهم این تعاونی در شهرستان حاجی آباد گفت: خرید و فروش توافقی، بسته بندی و بازار یابی از اولویت های اصلی این شرکت است.

حسن عباسپور خواستار تامین نقدینگی با اعطای تسهیلات کم بهره جهت خرید خرمای توافقی از نخلداران شد.

ارسال نظرات