مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ساخت و تجهیز رایگان پنج واحد مسکن سیل‌زدگان کاکرودی توسط بسیج سازندگی به دستور فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۹۵۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

سرهنگ احمد ابراهیمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به بازدید روز گذشته فرمانده سپاه قدس گیلان از روستای سیل‌زده کاکرود منطقه اشکورات بخش رحیم‌آباد رودسر اظهار کرد: پس از بازرسی‌های صورت گرفته فرمانده سپاه قدس از منطقه سیل‌زده روستای کاکرود، دستور ساخت پنج واحد مسکن توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در دستور کار قرارگرفت.

وی با بیان اینکه این مسکن‌ها برای سیل‌زدگانی که منازلشان به‌صورت کامل از بین رفته ساخته می‌شود افزود: فرمانده سپاه قدس گیلان علاوه بر احداث پنج واحد مسکن برای سیل‌زدگان دستور تجهیز آن به ملزومات خانگی را نیز صادر کرده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات اجرایی این دستور پس از تحویل زمینی از سوی دهیاری و شورای محل آغاز خواهد شد گفت: تمامی فرایند ساخت و تجهیز این واحدهای مسکونی رایگان و با همکاری بسیج سازندگی استان و سپاه ناحیه رودسر انجام خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه برای ساخت این مسکن‌ها حدود 20 میلیون تومان هزینه صرف می‌شود خاطرنشان کرد: سپاه به‌محض واگذاری زمین از سوی دهیاری طی چهار ماه مسکن سیل‌زدگان را احداث و به صاحبان آن‌ها تحویل می‌دهد.

وی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تخلیه کامل روستا به دلیل رانش‌های وسیع و پی‌درپی تصریح کرد: در صورت تخلیه روستا، این دستور در هر نقطه‌ای که سیل‌زدگان، شورای محل و یا دهیاری زمینی را در اختیار سپاه بگذارد اجرایی خواهد شد و منحصر به ساخت مسکن در روستای کاکرود نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات