خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه:

هرجا سخن از "حقوق بشر" است آمریکا باید خجالت بکشد

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: امروز آمریکا با پنهانکاری قصد دارد خود را حامی حقوق بشر جلوه بدهد و به اهداف اقتصادی و نظامی‌اش برسد.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۰۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علیرضا گودرزی در ستاد برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشاگری حقوق بشر آمریکایی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به جنایات آمریکا طی چهار دهه اخیر علیه ایران، اظهار کرد: 200 هزار شهید و 700 هزار مجروح ما بخشی از جنایات آمریکا علیه ایران هستند که اگر آن روز در برابر آمریکا سینه ستبر نمی‎‌کردند، امروز صاحب این میزهای ریاست نبودیم.

وی ادامه داد: آمریکا در تمام این سال‌ها سعی کرده به نوعی در برابر انقلاب اسلامی ایران که همواره حامی مظلومان و دشمن کودک‌کشان بوده قد علم کند.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جنگ این روزهای آمریکا با ایران دیگر از جنگ نظامی گذشته، تاکید کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند با جنگ فرهنگی به ایران صدمه بزند که رهبر معظم انقلاب نیز سال‌ها قبل از این موضوع با عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند.

گودرزی معتقد است، دشمن امروز با کمک فضای مجازی مقدسات و ارزش‌های ما را هدف گرفته و با وجود تمام اقداماتی که انجام می‌دهد سعی دارد خود را حامی حقوق بشر جا بزند.

وی با اشاره به اینکه هرجا صحبت از حقوق بشر باشد آمریکا باید خجالت بکشد، ادامه داد: آمریکا امروز تصمیم دارد با بزک چهره و پنهان‌کاری، خود را مدافع حقوق بشر جلوه بدهد و از این طریق به اهداف اقتصادی و نظامی و افزایش فروش تسلیحات دست پیدا کند.

به گفته این مسئول، امروز آمریکا در بیش از هفت یا هشت نقطه در جهان در حال دسیسه و جنگ افروزی است و تلاش دارد کشورهای جهان را گول بزند.

گودرزی اظهار کرد: همین کشور آمریکا بود که به قرارداد با ایران پشت پا زد و اکنون در حال گول زدن کره شمالی است.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای دوست و برادر آمریکا از جمله عربستان و اسرائیل نیز در حال رقم زدن جنایات در یمن، فلسطین و ... هستند.

گودرزی تفکر داعشی که امروز جهان را درگیر کرده را نیز دست پرورده آمریکا و حاصل اسلام آمریکایی دانست که کاری جز کشتار، ترور و بمب‌گذاری ندارد.

مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه چشم امید همه ملت‌های مظلوم دنیا را به ایران دانست و خاطرنشان کرد: ایران و انقلاب اسلامی ما در آستانه دهه چهارم عمر خود همواره در برابر آمریکا و تلاش‌های او برای خاموش کردن انقلاب ایستاده و در این راه 100 هزار مجروح و 13 هزار شهید شیمیایی و هزاران شهید مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

گودرزی گفت: حقوق بشری که وجود دارد مربوط به ایران است که تاکنون حق هیچ کس را پایمال نکرده و هیچ کشور و دولتی را هدف حمله قرار نداده است.

وی تاکید کرد: امروز ما باید در آستانه 40 سالگی و بلوغ انقلاب بیش از پیش هوشیار باشیم و انقلابی که به دست خود مردم شکل گرفته را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: اگرچه مشکلاتی در کشور داریم اما باید پشت رهبر آگاه و دولت خدمتگذاری که داریم بایستیم و از اهداف انقلاب دفاع کنیم.

وی سپس به برنامه‌های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره داشت که باید از بعد دولتی خارج شود و با همکاری مردم در سطح تمام محلات برگزار شود تا مردم نسبت به جنایات آمریکا در طول تاریخ آگاه شوند.

گودرزی خواستار استفاده از ظرفیت جوانان، فضای مجازی، تریبون نماز جمعه و... در افشای حقوق بشری آمریکا برای مردم شد و عنوان کرد: برنامه‌ها نباید فقط به شهر کرمانشاه محدود شود.

وی اشاره‌ای هم به روز ملی کرمانشاه(پنجم مرداد) داشت که باید امسال با شکوه هرچه یبشتر برگزار شود و افزود: باید تلاش کنیم این روز در تقویم کشور درج شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار