خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه:

خدمات 40 ساله انقلاب را به مردم اعلام می‌کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: با تشکیل یک ستاد خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به مردم ارائه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۱۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رئیس کمیته امداد برگزارشد، خدمات 40 ساله انقلاب را در ایران موجب افتخار عنوان کرد و افزود: باید این خدمات را به نسل های فعلی بویژه دهه هفتادی ها که انقلاب را ندیده اند اعلام کنیم و تجزیه و تحلیل شود.

وی با بیان اینکه یک ستاد و کمیته های زیرمجموعه مربوطه برای تشریح دستاوردهای انقلاب ظرف چند ماه آینده در استان تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: این کمیته ها موظفند تا خدمات چهل ساله انقلاب را در برش های ملی و استانی احصاء کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون استان کرمانشاه در برخی از شاخص ها 400 تا 500 درصد نسبت به دوران پیش از انقلاب رشد داشته است.

وی به برخی دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: در حوزه نظامی ملتی که روزی برای سیم خاردار عاجز بود، امروز یکی از قدرتمندترین سیستم های دفاعی و موشکی را در دنیا دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه فرهنگ سازی در عرصه های مختلف نیز احیاء فرهنگ ایثار و شهادت که هشت سال جنگ تحمیلی را با تکیه بر آن اداره کردیم و احیاء فرهنگ خودباوری در بخش های مختلف دفاعی، اقتصادی، عمرانی و... صورت گرفته و مردم توانستند مشکلات کشور را خودشان حل کنند.

وی توجه به محرومین و محرومیت زدایی را از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: تشکیل کمیته امداد امام(ره) در اسفند سال 57 گام بزرگی در راستای مبارزه با محرومیت بود. مقام معظم رهبری نیز در تمام سیاست های ابلاغی خود توجه به محرومین را همیشه مورد تاکید قرار می دهند.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی هیچگاه به دنبال ویترین سازی نبوده، گفت: برقراری عدالت اجتماعی از بزرگترین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با تشکیل جهادسازندگی آبادانی و عمران به روستاهای کشور کشیده شد، افزود: در حوزه اقتصادی و عمرانی نیز علیرغم همه تحریم ها کارهای بزرگی صورت گرفته که اقدامات انجام شده در پارس جنوبی با توان نیروها و مهندسین جوان صنعت نفت از این نمونه است.

بازوند با اشاره به اینکه ایران از نظر سدسازی جزو 10 کشور اول دنیاست، تاکید کرد: در حوره حمل و نقل و خطوط ریلی نیز کارهای بزرگی انجام گرفته که باید تمام این افتخارات را برای جوانان امروزی عنوان کنیم.

وی اعلام کرد: خدماتی که انقلاب اسلامی در کشور انجام داده، خدمات بی سابقه ای بوده و امروز کشور ما از نظر این خدمات از کشورهای همسایه پیشروتر است.

وی گفت: مردم صاحب این انقلاب هستند، از آن دفاع می کنند، هرگاه احساس کنند خطری وجود دارد حضور پیدا خواهند کرد و به آینده کشور نیز امیدوارند.

بازوند با اشاره به حضور گسترده و همیشگی مردم ایران در انتخابات و راهپیمایی ها، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران هم به حضور مردم در صحنه و هم به آراء آنها بها می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار