خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: فرهنگ‌سازی ارایه‌ خدمات الکترونیکی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ضروری است.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۳۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای فصلی مدیران گفت: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی به جامعه هدف خدمت ارایه می‌دهند ولی مسوولان و کارکنان بنیاد به قشر ایثارگران که بهترین بندگان خداوند هستند، خدمات‌دهی می‌کنند.
وی افزود: مسوولان و کارکنان بنیاد به جامعه‌ای خدمت ارایه می‌دهند که صاحبان اصلی نظام هستند، این مطلب بیانگر اهمیت و فضیلت کار آنهاست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همه‌ی ما باید حرمت تشکیلات و ساختار بنیاد شهید و امور ایثارگران را نگه داشته و شان و مقام خانواده‌های شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم.
حقایق‌پور افزود: خدمات‌دهی به خانواده شهدا و ایثارگران، خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت است و بایستی این مهم براساس چهارچوب ضوابط و مقررات، اسناد بالادستی و بیانات رهبر فرزانه انقلاب صورت گیرد تا توفیقات خوبی به دست آید.
این مسوول با بیان اینکه باید خدمت شایسته به جامعه هدف ارایه شود، گفت: خدمات‌دهی نوین و الکترونیکی می‌تواند رضایت این قشر معظم جامعه را از عملکرد ما ارتقا دهد به همین دلیل بایستی در فرهنگ‌سازی این مهم تلاش کنیم.
وی بر پیگیری امور آموزشی شهدای مدافع حرم و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس تاکید کرد و افزود: کارکنان در این خصوص ورود جدی داشته باشند تا بتوانند رضایتمندی این قشر معظم جامعه را ارتقا دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به پرداخت وام مسکن به ایثارگران اشاره کرد و گفت: بایستی افرادی که فاقد خانه هستند شناسایی شوند تا با دادن وام به آنها، مشکل این قشر معظم جامعه برطرف گردد.
حقایق‌پور با بیان اینکه عیادت از ایثارگران در بیمارستان و منزل یکی از برنامه‌های بنیاد است، افزود: کارکنان در این برنامه ورود جدی داشته باشند و ضمن احوالپرسی، مشکلات آنها را برطرف کنند.
این مسوول گفت: همه‌ی روسای بنیاد شهرستان‌ها و کارکنان بایستی تلاش کنند تا کیفیت و کمیت خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را ارتقا دهند تا آنها رضایتمندی واقعی از خدمات‌دهی ما داشته باشند.
وی بر پاسخ‌دهی سریع و مناسب به نامه‌های اداری، عدم دفن افراد در گلزار شهدا به ویژه در روستاها، رفع مشکلات اشتغال، پیگیری پرداخت وام به افراد جویای کار، برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان بنیاد، برگزاری جلسات مستمر روسای بنیاد با کارکنان، توجه بر امر به معروف و نهی از منکر و اقامه‌ی نماز و توجیه اهمیت کار کارکنان در میز خدمت تاکید کرد.
حقایق‌پور همچنین بر همکاری کارکنان با شورای مشاوران بنیاد، امانتداری و نگهداری اموال عمومی، رعایت سلسله مراتب اداری طبق قوانین و ضوابط، تعامل کارکنان با دستگاه‌های اجرایی درونی و بیرونی، ایجاد و فراهم کردن فضای مورد نظر برای انتقاد کردن کارکنان و ارباب‌رجوع، بهره‌گیری از پیشنهادات کارکنان، اطلاع‌رسانی کمیسیون صعب‌العلاج خانواده شهدا و جانباز و ساماندهی بنرهای شهدا در ورودی روستاها تاکید کرد.
در ادامه جلسه هر یک از حاضرین در جلسه دیدگاه‌ها و نظرات ترویجی و اداری خود را بیان کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها