خبرهای داغ:
دبیر یادواره 221 شهید شهرستان طبس گفت: یادواره 221 شهید شهرستان طبس در سال جاری با همکاری تمامی ارگان ها و نهاد و ملت شهید پرور شهرستان طبس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۵۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی  گفت: در مهر ماه سال جاری  گنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار است  تا دهه اول مهرماه سال ۹۷ یادواره 221 شهید شهرستان طبس به صورت نمایش میدانی در یک فضای مناسب در خارج از شهر اجرا  شود.

وی یادآور شد: اولین یادواره شهدای شهرستان در سال 1378 و دومین یادواره در سال ۱۳۸۸ برگزار شده است.

 فرحبخش ثانی گفت: امام جمعه طبس به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری یادواره شهدا ، معاونت استاندار مسئول ستاد اجرایی وفرماندار ویژه شهرستان طبس می باشد.

وی افزود: کمیته های اجرایی یادواره شامل کمیته های فرهنگی و هنری، مالی، پشتیبانی، تحقیقات و پژوهش، نمایشگاه، روابط عمومی و نشریات، انتظامات، امور ایثارگران، روستایی، جوانان، بانوان، یادمان شهدا، تربیت بدنی، هیات های مذهبی و تشکل های مردمی و تایید محتوا می باشد.

فرمانده سپاه طبس بیان کرد: امروزه بحمدالله روز به روز به برکت خون شهدا بر قدرت و نفوذ ایران در جهان در حال افزایش است و ما باید همه قدردان شهدا باشیم و راه آنان را استمرار بخشیم.

 وی با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی را به نسل جوان و جامعه امروز انتقال دهیم.

دبیر یادواره 221 شهید شهرستان طبس خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی تا کنون از جمله ،از نمایش میدانی از حرم تا قدس ، خطبه فدکیه ، بهشت پنهان 1 و 2 ،آبروی محله ، یادواره ها ، دیدار با خانواده شهدا  و سایر برنامه های فرهنگی با رنگ و بوی شهدا برگزار شده است که تا برگزاری کنگره ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها