خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: موقعیت ممتاز ایران در جهان به خاطر داشتن ولایت بوده و دشمنی‌های امروز ترامپ با کشور ما هم بر سر همین مسئله است.
کد خبر: ۹۰۲۸۰۶۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، پرویز فتاح امروز در شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز همه چیز در دنیا با انقلاب محک می‌خورد ،یا با ما همسو هستند که در آنصورت خدایی و انقلابی هستند و یا برخلاف ما عمل می‌کنند که کفار را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: انقلاب امام راحل انقلابی خدایی بود و از جنس دنیایی نیست، لذا علت ماندگاری این انقلاب با همه این دشمنی‌ها و فشارها خدایی بودن باطن انقلاب است و انقلاب در طول این سال‌ها به خاطر ایمان مردم به این امر ماندگار شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه امروز انقلاب، فرد مومن می‌خواهد و مومن پایدار می‌ماند و آنها که سست و متزلزل می‌شوند بهره‌ای از نظام نخواهند برد، گفت: کرمانشاه را در دوران دفاع مقدس با پوست و گوشت و استخوان لمس کرده‌ام و به وفاداری مردم کرمانشاه پای انقلاب افتخار می‌کنم.

فتاح شکست دشمن در عملیات مرصاد را کاری الهی و رقم خوردن این پیروزی را به خاطر پایبند بودن به مبانی دینی و معارف اسلامی مردم دانست و بیان داشت: موقعیت ممتاز ما در جهان به خاطر داشتن ولایت است که از هر چیزی بالاتر است و دشمنی‌های امروز ترامپ با کشور ما بر سر همین مسئله است.

وی اشاره‌ای به پیش بینی رهبر انقلاب(مدظله العالی) به نابودی اسراییل طی ۲۵ سال آینده داشت و تصریح کرد: سال به سال این پیش‌بینی در حال تحقق است، چرا که وعده مردی صادق است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز تنها نظامی که مبلغ دین خداست و طرفدار مظلوم و حرف خدایی می‌زند انقلاب است و رهبر انقلاب اسوه صبر و ایستادگی است و باید ما نیز پیرو ایشان باشیم چرا که امروز به صبر بیش از هر زمانی نیاز داریم.

ارسال نظرات