خبرهای داغ:
دکتر غلامرضا منتظری ، رییس سازمان بسیج اساتید استان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:بسیج در حقیقت یک نهال پاکی است که توسط انسانی خداباور در مزرعه جان ما ایرانیان کاشته شد و امروز پس از گذشت سال ها آن نهال نوپا به درختی مثمر بدل گشته که نه فقط ملت شریف ایران ، بلکه تمام آزادگان جهان از آن استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۵۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر غلامرضا منتظری ؛ رییس سازمان بسیج اساتید استان ، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز بسیج اساتید گفت: بسیج در حقیقت یک نهال پاکی است که توسط انسانی خداباور در مزرعه جان ما ایرانیان کاشته شد و امروز پس از گذشت سال ها آن نهال نوپا به درختی مثمر بدل گشته که نه فقط ملت شریف ایران ، بلکه تمام آزادگان جهان از آن استفاده می کنند.

منتظری در ادامه افزود: بی تردید یکی از شاخه های این درخت تنومند بسیج اساتید است که اکنون بیش از 17 بهار از عمر با برکت آن می گذرد و رسالتی خطیر و سنگین بر دوش ما نهاده شده است.

رییس سازمان بسیج اساتید استان ضمن تبیین اوصاف شهید چمران خاطر نشان کرد: شهید چمران انسانی بود که در عرصه علم و ایمان خوش درخشید و در میدان عمل و ایثار به یک اسوه جاودانه تبدیل شد . او به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی معرفی شده و اگرچه در مورد این شهید والامقام مقالات فراوانی نوشته شده اما هنوز هم به ژرفای عمیق این شهید دست نیافته ایم و ما مفتخریم در سازمانی خدمت میکنیم که شهید چمران الگوی آن است.

منتظری با اشاره به برنامه های محوری بسیج اساتید تصریح کرد:ترسیم یک مدل جامع و فراگیر در واحد های دانشگاهی استان نخستین برنامه ای است که توسط 16 کانون بسیج اساتید در دانشگاه ها در دست اجراست .

وی گفت: دومین برنامه ای که درصدد انجام آن هستیم نگاه مسئله محوری بسیج اساتید به نیاز های استان است و ما اعتقاد داریم که دانشگاه باید در رفع دغدغه ها و نیاز های مردم سهیم باشد که برای رسیدن به این مهم اقدام به راه اندازی اندیشکده زیست بوم کردیم و بناست هر واحد دانشگاهی حل یک مسئله در شهرستان ها را در دستور کار قرار دهد.

منتظری تاکید کرد: از دیگر برنامه هایی که در دستور کار داریم موضوع مسجد محوری است ؛ فی المثل اعتکاف علمی استادان و روابط نزدیک با مساجد را ذیل نظر آن اجرا خواهیم کرد .

رییس سازمان بسیج اساتید استان گفت: جذب حداکثری ، ترویج فرهنگ مطالبه گری و پاسخگویی ، سلسله نشست های 40 سالگی انقلاب اسلامی و برخی اردو ها از دیگران برنامه های ماست.

این مقام مسئول تاکید کرد: به منظور ارتقا جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه ها شورا بسیج اساتید استان را در واحد های دانشگاهی برگزار می کنیم و معتقدیم نقش اساتید در فضای مجازی به عنوان افسران ارشد جنگ نرم نقش حائز اهمیتی است .

منتظری در پایان ضمن ضروری برشمردن تعامل بسیج اساتید و بسیج دانشجویی نیز اظهار کرد: تعامل با بسیج دانشجویی یکی از دغدغه های جدی ماست و صحبت های مقدماتی نیز داشته ایم و تردید نداریم که باید با این تشکل ارزشی روابط و همکاری سازنده داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها