فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه ولایت مداری و ولایت محوری مفتاح جانبازی در راه خدا است، گفت: جانبازان بر پایه ولایت محوری و ولایت پذیری در راه خدا قدم‌های بزرگی برداشته اند.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

ولایت مداری و ولایت محوری مفتاح جانبازی در راه خدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به همراه مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت و معاون بهداشت و درمان و جمعی از پاسداران سپاه حضرت عباس(ع) با "اروج ممدوح نیاری" جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در دیدار با این جانباز دوران دفاع مقدس، بیان کرد: شهدا و ایثارگران و جانبازان برای ما و ملت ایران بسیار محترم و عزیز هستند و این محترم شمردن ها به دلیل این است که اگر جانفشانی ها و جان بازی های این افراد نبود امنیت کنونی را نداشتیم و همچون کشورهای اطراف در حال جنگ بودیم و آتش های روان بر سرمان می ریخت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: جانبازان با آن شرایط سخت در تمامی مراسم های ملی، مذهبی و اجتماعی حضور دارند و این حضور نشانگر آن است که جانبازان عزیز تا آخرین نفس برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ایران تلاش می کنند و همیشه ندای الله اکبر بر زبان آنها جاری است.

ولایت مداری و ولایت محوری مفتاح جانبازی در راه خدا است

بابازاده با بیان اینکه ولایت مداری و ولایت محوری مفتاح جانبازی در راه خدا است، گفت: جانبازان بر پایه ولایت محوری و ولایت پذیری در راه خدا قدم های بزرگی برداشته اند و نتیجه ولایت پذیری، حفظ اسلام ناب محمدی (ص) و نابودی کفر وظلم در جهان است.

وی با اشاره به اینکه نَفَس و کلام جانبازان برای کشور و اسلام مایه خیر و برکت است، افزود: ما امروز به جانبازان که افتخار کشور هستند نیاز داریم و اگر جانبازی یک ساعت بیشتر در این دنیا عمر کنند بسیار با ارزش است چرا که نَفَس و وجود این افراد مایه رحمت و برکت برای کشور و انقلاب است.

ارسال نظرات