مهندس مهدی چمران در همایش ملی «استاد تراز انقلاب اسلامی»

یک استاد با علمش می‌‌‌تواند روحیه بسیجی را و آن آثار علمی خود را بهتر بروز دهد

مهندس مهدی چمران در همایش ملی «استاد تراز انقلاب اسلامی» ضمن گرامیداشت یاد شهدا ، برخی ویژگی‌های شخصیتی استاد شهید دکتر چمران را بیان کرد
کد خبر: ۹۰۲۸۱۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

 

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج ،  مهدی چمران در همایش ملی «استاد تراز انقلاب اسلامی» در دانشگاه تهران با گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: شهید چمران با ترکش خمپاره‌‌‌ای در منطقه سوسنگرد به همراه دو تن از یارانشان به ملکوت اعلا پیوست و خوشحالیم که اساتید در این روز گردهم جمع می‌‌‌‌شوند و یاد او را گرامی می‌‌‌دارند.بچه‌‌‌ها  در جنگ  پانزده تا هفتاد ساله بودند و شاید همه آنها استاد نبودند اما حضور داشتند و استادانه کار کردند.

وی با بیان اینکه اساتید بسیجی باید با نیروی مضاعف علم را در جامعه نشان دهند، یادآور شد: اساتید در زمان جنگ وقتی می گفتند ما می‌‌‌خواهیم به جبهه بیاییم، شهید چمران می‌گفت ولی من برای شما اساتید از تفنگ به دست گرفتن راه بهتری دارم که آن راه استفاده از علم آنها در کشور و جنگ بود. 

ایشان اضافه کرد: یک استاد با علمش می‌‌‌تواند روحیه بسیجی را و آن آثار علمی خود را بهتر بروز دهد. یکی از خصوصیات شهید چمران این بود که همه چیز را برای خدا می‌خواست و ما هم باید اینگونه باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار