مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با «بسیج»:
اصلانی گفت: امروزه بیدارى اسلامى در کشورهاى گوناگون و بیدارى روح معنویّت در سرتاسر جهان، مرهون انقلاب اسلامى و فرهنگ بسیج است.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۲۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروزه بیدارى اسلامى در کشورهاى گوناگون و بیدارى روح معنویّت در سرتاسر جهان، مرهون انقلاب اسلامى و فرهنگ بسیج است،گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی و بسیج باعث پیروزی مقاومت در منطقه شد و انقلاب اسلامی نشان داده است که طرفدار مظلومان و مستضعفین است و در سطح جهان، اگر ببیند که کشوری به طور مظلومانه مورد ظلم قرار گرفته است، از او حمایت خواهد کرد.


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با معرفی چهره واقعی اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام را به عنوان دین جامع و متناسب با شرایط روز به جهانیان، ارائه کرد و روحیه‌ی تلاش و جهاد در راه خدا را در میان امت اسلامی باز گرداند.

اصلانی گفت: همان گونه که بسیاری از دولتمردان کشورهای غربی بویژه آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی در خاطرات خود از پیروزی انقلاب اسلامی تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بوده است و این کابوس برای آنها همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات