زارعی گفت: بهره‌مندی و استفاده از تفکر بسیجی وار، هدف اصلی تحقق خواسته و نیازهای کشور در جهت تبدیل به یک قدرت منطقه است.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۳۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه جوانان ایرانی تفکر بسیجی را بعنوان الگوی استکبار ستیزی برای مقابله با نفوذ سیاسی و نظامی دشمنان در جهان ترویج داده اند، گفت: به فرموده رهبری اگر بسیج و سپاه نبودند و مدافعان حرم در مقابل تروریست های داعش و تکفیری نمی ایستادند اکنون باید در داخل مرزهای کشور با دشمن درگیر جنگ می شدیم.


وی با بیان اینکه هدف کنونی بسیج ترویج فرهنگ استکبارستیزی بوده که این وظیفه نه‌تنها بر عهده بسیج بلکه تمامی آحاد مردم جامعه است، افزود: همه انقلاب‌های صورت گرفته در تاریخ از بسیج مردمی نشأت می‌گیرد و معنای واقعی بسیج در پیروی انقلاب اسلامی به جایگاه اصلی خود دست‌یافته و اکنون به‌تمامی دنیا صادر می‌شود.


زارعی با اشاره به اینکه بهره مندی از تفکر بسیجی باعث برتری قدرت انقلاب اسلامی در منطقه شده است،خاطر نشان کرد: بهره‌مندی و استفاده از تفکر بسیجی وار، هدف اصلی تحقق خواسته و نیازهای کشور در جهت تبدیل به یک قدرت منطقه است.

ارسال نظرات