خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد گفت: پیش‌بینی می‌شود در راستای غنی‌سازی اوقات ‌فراغت تابستان سال جاری بیش از 5 هزار نفر از جوانان در برنامه‌های مختلف کانون‌های مساجد این شهرستان ثبت‌نام و شرکت کنند.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۶۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

پیش‌بینی حضور 5 هزار نفر در برنامه‌های کانون‌های مساجد اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان اسدآباد، با اشاره به وجود 35 کانون شهری و 22 کانون فرهنگی، هنری روستایی در اسدآباد اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در راستای غنی‌سازی اوقات ‌فراغت تابستان سال جاری بیش از 5 هزار نفر از جوانان در برنامه‌های مختلف کانون‌های مساجد این شهرستان ثبت‌نام و شرکت کنند.

وی با بیان اینکه از 57 کانون شهرستان تعداد 20 کانون دارای کتابخانه عمومی هستند، تصریح کرد: در ابتدای سال جاری اعتباری افزون بر 100 میلیون ریال برای کانون‌های مساجد شهرستان اختصاص یافته که تا پایان سال نیز دو مرحله اعتبار از محل اعتبارات کانون مساجد به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد باید به شغل خود به عنوان یک کار جهادی بنگرند، خاطرنشان کرد: با آغاز برنامه‌های طرح اوقات‌فراغت ضمن ارتقاء آستانه تحمل و سعه‌صدر مدیران لازم است.

وی ادامه داد: جوانان به ویژه آنهایی که بیشتر در معرض آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی هستند به سمت این کانون‌ها جذب شوند که این امر قطع به یقین نشأت گرفته از هنر مدیران خواهد بود.

حمیدوند با اشاره به اینکه با جهت‌گیری و هدفگذاری رفتار و کردار می‌توان این قشر از جمعیت را که بیشتر در معرض آسیب و هنجار قرار دارند، به سمت کانون‌ها جذب کرد، یادآور شد: انجام این دست از کارهای فرهنگی بدون شک در تعامل هر چه بیشتر با جوانان از نقش موثری برخوردار است.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی، هنری در جاهایی که نیاز آن به صورت محسوسی احساس می‌شود باید ایجاد شده و در این راستا مدیران کانون‌ها نیازمند تعامل بیشتر با جوانان خواهند بود تا نیازهای هر منطقه را به فراخورهای مختلف شناسایی کرده و بسنجند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات