خبرهای داغ:
رئیس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت:

همایش دین و صلح در هفته وحدت برگزار می‌شود

رئیس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت گفت: همزمان با هفته وحدت همایشی با عنوان دین و صلح در هرمزگان برگزار خواهد شد و علمای مذاهب در این همایش حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۶۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
همایش دین و صلح در هفته وحدت برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عابدین سیاحت اسفندیاری با اشاره به دوره‌های آموزشی مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت اظهار کرد: این مرکز به دنبال تربیت افرادی است که در سه حوزه صلح، فرهنگ و عقلانیت در فضای بین الملل بتوانند فعالیت کنند، همچنین تربیت مشاور برای کشور‌های ترکیه و آذربایجان در دستور کار مرکز است.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان نمادی از همزیستی مذاهب مختلف در کنار یکدیگر است ادامه داد: همایشی در هفته وحدت با عنوان دین و صلح برگزار خواهد شد و علمای مذاهب در این همایش حضور پیدا می‌کنند که مکان برگزاری این همایش در استان هرمزگان است. علاوه بر علمای داخلی، علمایی از کشور‌های دیگر همچون اندونزی نیز در کنفرانس مشارکت می‌کنند.

رئیس مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت افزود: مهمانان ویژه‌ای برای کنفرانس صلح پژوهی از داخل و خارج کشور خواهیم داشت. به دنبال راه اندازی انجمنی با عنوان سفیران صلح در فضای بین الملل هستیم تا در هر کشور یک نماینده از این انجمن رویداد‌های حقوق بشری را رصد کند و گزارش‌های اعضای انجمن در یک پایگاه منتشر شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش نشست‌هایی برای کنفرانس صلح پژوهی در کشور‌های مختلف همچون چک، رومانی و روسیه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار