استاندار لرستان گفت: سال قبل 101 درصد درآمد امور مالیاتی داشتیم که این یعنی بیش ازآنچه تعیین‌شده توانسته‌ایم درآمد کسب کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۲۶۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سید موسی خادمی در بازدید از اداره امور مالیاتی خرم‌آباد با اشاره به اینکه در این ایام بیشترین روند مراجعه مؤدیان به اداره امور مالیاتی را داریم، اظهار کرد: مردم از مهلت باقی‌مانده برای تسلیم اظهارنامه استفاده کنند و نگذارند این بازه زمانی به پایان برسد، تا بتوانند از شرایط تخفیف و تشویق استفاده کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد عملکرد اداره کل مالیاتی استان گفت: این اداره عملکرد قابل قبولی داشته است، سال قبل 101 درصد درآمد امور مالیاتی بوده است، یعنی بیش ازآنچه تعیین‌شده توانسته‌ایم درآمد کسب کنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: امور مالیاتی استان در سال 95 مبلغی بالغ‌بر 356 میلیارد تومان توانسته کسب درآمد کند و این مبلغ در سال جاری به 400 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که این مبلغ محقق شود و افزود: اگر بتوانیم بیش از میزان هدف، درآمد کسب بکنیم در قالب مازاد درآمد به استان باز می‌گردد و برای کارهای عمرانی هزینه می‌شود.

خادمی تصریح کرد: کسب درآمد مالیاتی بنا به سیاست‌های دولت تدبیر و امید باید بدون اینکه فشارهای غیرمتعارف به مردم و مؤدیان وصول شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات