مسئولان و علماء ایرانشهر:

مراقب فرصت طلبی رسانه های بیگانه باشیم

علما، روحانیان و اعضای شورای تأمین ايرانشهر در دفتر نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت اين شهرستان بر رسيدگي مسئولان طبق قانون با مجرمان حادثه ايرانشهر تاکيد کردند.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۰۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر در جمع علما، روحانیان واعضای شورای تأمین این شهرستان که در دفتر نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت برگزار شد با اشاره به حادثه اخیر در هتک حرمت چند تن از بانوان در ایرانشهر گفت: این حادثه، ناشی از تهاجم فرهنگی دشمنان است که از طریق رسانه‌های خود آن را ترویج می‌دهند.

مولوی عبدالصمد دامنی، امام جمعه مسجد حقانیه ایرانشهر هم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس احکام اسلامی شکل گرفته است گفت: انتظار ما از مسئولان این است که طبق قانون و شرع با مجرمان این حادثه برخورد شود.

وی تاکید کرد دشمنان به دنبال بهره برداری از این حادثه هستند، اما ما به آن‌ها چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم.

مولوی محمد طیب ملازهی امام جمعه مسجد نور ایرانشهر نیز با بیان اینکه قانون فصل الخطاب است گفت: بار‌ها اعلام کرده ایم که مخالف هرگونه تجمع و اعتراض مردمی هستیم و از مردم خواسته ایم اجازه بدهند تا خود مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که دشمن برای ما دل نمی‌سوزاند و به دنبال اختلاف، ناامنی وآشوب است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ایرانشهر هم با تاکید بر این که ائمه جمعه و جماعات وروحانیون نقش بسیار مهمی در هدایت جامعه دارند، افزود: دستگاه قضاء به صورت احساسی عمل نمی‌کند بلکه با ادله وطبق قانون وشرع اسلام با مجرم برخورد خواهد شد.

محمد خانی تصریح کرد افراد متواری این پرونده حتما دستگیر و مجازات خواهند شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار