سید ساجد یعقوبی
​مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران اردبیل:
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان اردبیل از والدین معظم شهیدان گرانقدر "ابول رمضان زاده" و "احمد نظافت" در منزل دیدار و از همسر و مادر شهیدان والامقام غلامحسین و محمدرحیم دیده بان در بیمارستان علوی اردبیل عیادت کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل یاسر شاهی در این دیدار‌ها با قدردانی و تجلیل از صبر و استقامت و ایثارگری خانواده‌ها گفت: در دین مقدس اسلام برای تمام ارزش‌های معنوی اسوه‌هایی وجود دارد و اسوه‌ی مادران معظم شهدا حضرت فاطمه زهرا، حضرت زینب و حضرت ام البنین سلام اله غلیهم هستند.

وی بیان کرد: مادران و پدران گرانقدر شهدا نیز عزیزان خود را قربانی دین خدا دانسته و به آن افتخار می‌کنند و با کمال عزت و شرافت ایستادگی و صبر پیشه کردند.

مدیرکل بنیاد استان ادامه داد: امر امامت و ولایت و حفظ آن همیشه مشی و روش انسان‌های خدا جوی بوده و والدین گرامی شهدا فرزندان خود را در این مسیر تقدیم داشته اند و آرمان آن‌ها پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و و لایت فقیه است.

وی خاطر نشان کرد: دیدار از خانواده‌های شهدا و بویژه والدین معظم آن‌ها فرصتی مغتنم و توفیق الهی است که باعث روحیه بخشی و ایجاد تعهد می‌شود در جهت خدمت هرچه بیشتر برای این عزیزان و در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت.

شاهی در عیادت از حاجیه خانم سید حاتمی همسر شهید گرانقدر غلامحسین دیده بان و مادر معظم شهید والامقام محمد رحیم دیده بان در بیمارستان علوی اردبیل با بررسی روند درمانی برای ایشان آرزوی صحت و عافیت کرد.

ارسال نظرات