فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

شهید شوشتری پایه گذار اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان بود

فرمانده سپاه سلمان استان در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: شهید شوشتری پایه گذار اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان بود و سپاه پاسداران هم در ادامه راه آن شهید بزرگوار و با هدف محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۳۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبر نگار بسیج از سرباز، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح 17 طرح‌ محرومیت زدایی در شهرستان سرباز گفت: شهید شوشتری پایه گذار اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در استان بود و سپاه پاسداران هم در ادامه راه آن شهید بزرگوار و با هدف محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
 
وی افزود:  خون سرداران شهید شوشتری و محمد زاده و دیگر هم رزمانش در منطقه پیشین از توابع شهرستان سرباز با خون شهدای اهل سنت این منطقه درهم آمیخته شد وتقریب و وحدت ملی را شکل داده است.
 
سردار معروفی بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان اشاره کرد و ادامه داد:جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی مدیران و آینده سازان کشور هستند که باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و ادامه دهنده راه و اهداف حماسه آفرینان تاریخ و انقلاب باشند که یکی از طرح هایی که در پیشین از توابع شهرستان سرباز افتتاح شد یادمان شهید شوشتری و دیگر همرزمانش بود.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم سپاه در مناطق کم برخوردار اجرای طرح های محرومیت زدایی است، که با فراهم کردن زیر ساخت ها عمران و آبادانی در این مناطق فراهم خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در راستای محرومیت زدایی و پیشرفت جوانان و نوجوانان تعداد 17 طرح محرومیت زدایی در این شهرستان افتتاح شده است که از این تعداد 12 مدرسه 3کلاسه در روستاهای بریسک، جنگل، گورناگان و گمشاباد با حضور دانش آموزان و اهالی روستاها به بهره برداری رسید.
 
معروفی در پایان خاطر نشان کرد: مهم ترین دغدغه سپاه رسیدگی و حل مشکلات مردم در مناطق محروم است که به همین منظور در یک حرکت انقلابی و جهادی و خدمت بی منت تعداد 5 خانه محروم د ر روستای شور بازار شهرستان سرباز افتتاح و کلید ماین واحد های مسکونی به همراه یک جلد کلام الله مجید به صاحبانشان تحویل داد ه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار