جحت الاسلام بابا شاهی به تبعات پیوستن به قرارداد FATF اشاره کرد و اظهار داشت: تبعات خطرناک پیوستن به این قرارداد بر هیچ کس پوشیده نیست و آمریکا، اسرائیل و تمامی همپیمانانشان خود بزرگترین حامی تروریست در جهان هستند.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۴۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

حجت الا سلام علیرضا بابا شاهی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیست المقدس کردستان در گفتگوی خبری با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد:آنچه که بنظر می‌رسد و خداوند از ما به عنوان مکتب دین و اسلام خواهان است این است که دشمن را بشناسیم و بتوانیم با دشمن برخورد دشمنانه داشته باشیم.

وی افزود: وجود انقلاب اسلامی در ایران با اهداف استراتژیکی و بلند مدت تحقق جامعه آرمانی و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و حکومت عدل با محوریت بهترین انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال سال از عمر خود به بسیاری از اهداف خود دسترسی پیدا کرده و این ضربه بزرگی برای دشمنان انقلاب است افزود: دشمن با تمام نگرانی هایش سعی کرد از طریق آشوب‌ها و بحران‌های اقتصادی و با تحمیل تحریم‌های فلج کننده سدی در مقابل پیشرفت انقلاب باشد، اما این در حالی است که انقلاب اسلامی هر روز جهت پیش برنده دارد.

جحت الاسلام بابا شاهی گفت: انقلاب اسلامی در اوج تمام تحریم‌ها و در ابعاد مختلف از جمله انرژی هسته‌ای که در مدت کمی از ۳.۵ درصد به ۲۰ درصد رسید توانستیم موفقیت‌های زیادی کسب کنیم که این نهایت عصبانیت دشمن بر علیه انقلاب اسلامی را می‌رساند.

وی با اشاره به بحث مذاکرات و برجام اظهار داشت: دشمن می‌خواست از طریق برجام و نقض برجام به انقلاب ضربه بزند که در این زمینه نیز با هوشمندی و رهبری، ولی امر مسلمین و بیداری مردم ومسئولین نتوانست به اهداف شیطانی خود برسد.

جحت الاسلام بابا شاهی در ادامه افزود: تبعات خطرناک پیوستن به قرارداد FATF بر هیچ کس پوشیده نیست و آمریکا، اسرائیل و تمامی همپیمانانشان خود بزرگترین حامی تروریست در جهان هستند.

وی با بیان اینکه آن‌ها با تلقین به مردم می‌خواهند مسئولین ما را مجبور به امضای این قرارداد ننگین کنند تصریح کرد:هر دولتی امضای این قرارداد را بپذیرد در نظر ملت ما محکوم است، چون این قرارداد موجبات تضعیف بنیه نظامی و دفاعی و تشدید فشار در جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل می‌شود.

وی ادامه داد:اصرار آمریکا بر تصویب این لایحه بخاطر رسیدن و اجرای اهداف شیطانی خود و به زانو در آوردن و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

جحت الاسلام بابا شاهی با توصیه به نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و مجریان و مسئولین اجرای افزود:دشمن یک بار با نقض برجام عهد شکنی خود را به همگان ثابت کرد پس دیگر جایی برای اعتماد و تصویب کنوانسیون یا لایحه FATF نمانده است.

وی در پایان افزود:ما باید مطمئن و معتقد به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری باشیم، زیرا رهبر فرزانه ما امروز فرمود: ه اند؛ " که دشمن ما اتاق جنگ نظامی را به وزارت خزانداری منتقل کرده است " پس وقتی جنگ، جنگ اقتصادی باشد ما نیز باید اتاق جنگ و دفاع مان مراکز اقتصادیمان باشد و با زیر نظر داشتن تمامی ترفند‌های دشمن آشنا و گویاترین پاسخ اقتصادی را به آنان بدهیم.



انتهای پیام/7727
ارسال نظرات