فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کسانی که امروز نقاب دفاع و حمایت از یک عضو گروهک‌های معاند را به چهره زده‌اند پشت پرده به دنبال تحقق اهداف خود هستند.
کد خبر: ۹۰۲۸۳۴۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران استان اظهار داشت: حقیقت امر این است که ماجرای دستگیری و حکم «رامین حسین‌پناهی» تداوم همان ناامنی‌های سال‌های دور کردستان است که گروهک‌های معاند تحت رهبری استکبار جهانی و رژیم بعث عراق انجام می‌دادند.


وی با اشاره به مشکلات امنیتی استان در آن زمان، اظهار داشت: توسعه‌نیافتگی کردستان ناشی از همان مشکلات امنیتی است.


به گفته وی، نیرو‌های حاضر در کردستان در دوران ناامنی، توان اداره یک جبهه در جنوب و تعیین تکلیف جنگ را داشت.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: برنامه دشمن زمین‌گیر کردن نیرو‌های انقلابی در کردستان بود و مردم این استان بهتر از هرکسی طعم تلخ جنایات این گروهک‌ها چشیده‌اند و آن‌ها را نخواهند بخشید.


سردار رجبی بمباران دزلی، سروآباد، بانه، سنندج، مریوان و دیگر نقاط استان را تحت هدایت عوامل این گروهک‌ها عنوان کرد و گفت: بلدچی دشمن برای ترور افراد بی‌گناه در داخل استان هم همین افراد بودند.


این فرمانده ارشد سپاه، با بیان اینکه منافقین هیچ بویی از عرق ملی و میهنی ندارند، گفت: جاسوسی از توان هسته‌ای کشورمان کاری است که این عناصر خودفروخته انجام داده‌اند و اگر کشور خود را می‌خواستند برای سربلندی و پیشرفت آن مبارزه می‌کردند.


سردار رجبی با تاکید بر اینکه کسی منکر مشکلات موجود در کشور نیست، رسیدگی به آن را ضروری عنوان کرد و گفت: با قرارگرفتن در صف دشمنان نظام نه تنها گرهی از مشکلات کشور باز نمی‌شود که در رسیدگی و حل مشکلات هم سنگ‌اندازی خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه برای مردم کردستان مهم است بدانند که کسانی که ادعای کار و اقدام برای مردم کردستان را دارد، چه عقیده و مرامی در پیش گرفته است، افزود: مصاحبه چندسال قبل سرکرده مزدور گروهک دموکرات موید عقاید این گروهک است که گفت: چه ایرادی دارد برای رسیدن به هدفمان با اسرائیل هماهنگ باشیم؟


وی جنایات این گروهک‌ها را محدود به ایران ندانست و گفت: سلیمانیه و حلبچه هم زخم‌خورده جنایات این گروهک‌هاست که همان اذناب سرسپرده صدام و ایادی هستند.


سردار رجبی با اشاره به تفاوت‌های رفتاری در دفاع از مظلوم، اظهار داشت: جای تعجب است که کسی برای یک سرباز وطن که در برف و سرما مدافع امنیت کشور است ابراز ناراحتی نمی‌کند، اما ماجرا برای یک فرد که از خط قرمز امنیت عبور می‌کرد، کاملا برعکس است و پویش مردمی برایش به راه می‌افتد، مگر هر دوی این‌ها فرزندان یک وطن و یک ملت نیستند؟


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به مساله رامین حسین‌پناهی اشاره کرد و گفت: وی به صورت مسلح وارد کشور شده و با نیرو‌های نظامی درگیری مسلحانه داشته است.


سردار رجبی افزود: در کدام کشور مرسوم است که یک گروه معاند مسلح وارد آن شده و درگیری مسلحانه داشته باشند و پس از دستگیری و جاری شدن حکم، عده‌ای از این عمل آنان دفاع کنند؟


وی با بیان اینکه کشور ما هم مانند هر کشور دیگری قانون و فرآیند اجرای آن را دارد، اظهار داشت: بوده‌اند کسانی که به اتهام‌های امنیتی و بدون درگیری مسلحانه دستگیر شده و با پیگیری، تخیف مجازات گرفته‌اند، اما مساله درگیری مسلحانه جدا از این اتهام است.


وی خاطرنشان کرد: قاطبه مردم کردستان نمی‌پذیرند که فردی برای انجام جرائم سازمان‌یافته در کشور دیگری تعلیم ببیند، توسط دشمن مسلح و سازماندهی شود و با ماموریت ایجاد ناامنی وارد کشورمان شده و با نیرو‌های نظامی درگیری مسلحانه داشته باشد و بعد عده‌ای بر طبل بی‌گناهی او بکوبند.



به گفته سردار رجبی، این همان نماد مظلومیت امنیت است که برخی می‌خواهند با ظلم و ستم، معاند را مظلوم و بی‌گناه جلوه دهند که این مساله موجب می‌شود سنگ روی سنگ بند نشود.



فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: کسانی که پیگیر این مساله هستند دلسوز رامین حسین‌پناهی نبوده و حتی شناختی از خانواده وی هم ندارند، بلکه به دنبال هدفی ناشناخته هستند و حتی برای اعدام وی لحظه‌شماری می‌کنند تا به هدف خود برسند.


سردار رجبی گفت: مرام حزب و خواسته این افراد در واقع اعدام حسین‌پناهی و در ظاهر مخالفت با آن است.


وی تاکید کرد: بی‌گناه نامیدن این فرد کتمان حقیقت است و تاییدی برای مخدوش‌کردن امنیت مردم کردستان بشمار می‌آید.


سردار رجبی تصریح کرد: مردم کردستان واقعیت را می‌دانند و بسیاری هم که هیچ نسبت سازمانی با بسیج و سپاه ندارند به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند بی‌گناه دانستن معاند، جوسازی افراد معلوم‌الحال است و خواسته و بیان مردم کردستان نیست چرا که آنان نماینده مردم کردستان نبوده و حق اظهارنظر ندارند.


وی افزود: مردم ما مردمی منطقی و قانومند هستند که پشت‌پرده این اتفاقات را به خوبی می‌فهمند و عقیده دارند که باید قانون اعمال شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات