خبرهای داغ:
زاهدی عنوان کرد: اقتصاد هنر یک تیغ دو دم است و اگر برخی موارد و ملاحظات در نظر گرفته نشود، می تواند هنر را از مسیر خود خارج کند و به ابتذال ببرد
کد خبر: ۹۰۲۸۳۸۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عصر روز چهارشنبه مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و جمعی از هنرمندان با استاندار قزوین دیداد کردند.
استاندار قزوین در این دیدار ضمن تقدیر از  مهندس طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و شورای برگزاری این رویداد هنری، بیان کرد: اقتصاد هنر یک مساله اساسی و مهم است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: با توجه به اهمیت این امر، هرساله در دنیا در قالب اکسپوها، گالری های هنرمندان برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.
استاندار قزوین اظهار کرد: اثر هنری یک کالای اقتصادی است و از طرفی نیز بدون توجه به اقتصاد هنر، زندگی هنرمند نیز تامین نخواهد شد.
 زاهدی افزود: اقتصاد هنر یک تیغ دو دم است و اگر برخی موارد و ملاحظات در نظر گرفته نشود، می تواند هنر را از مسیر خود خارج کند و به ابتذال ببرد.
وی ادامه داد: هنرهای خوشنویسی، نقاشی و نگارگری از آسیب هایی که متوجه برخی هنرهاست مصون مانده اند.
وی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر اهمیت توجه به امر اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده در استان برای نمایشگاه اکسپوی هنری (حراج آثار هنرمندان) با هدف آشنایی و استقبال مردم در استان ادامه داد: در این نمایشگاه می بایست دو هدف کوتاه و بلند مدت را در استان دنبال کنیم که هدف اول شناسایی مخاطبان خاص با هدف درآمدزایی برای هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه است.
استاندار قزوین در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حضور تمامی اقشار مردم در این نمایشگاه  یادآورشد: در هدف بلند مدت نیز تدوین برنامه ریزی و راهکاری مناسب برای برقراری یک آشتی بین مردم و هنر در این استان بایستی ایجاد شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها