خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین:
طاهرخانی گفت: با توجه به وجود پتانسیل فراوان و هنرمندان توانا در این استان و همچنین سابقه‌ی فرهنگی غنی قزوین، برپایی این نمایشگاه در نحوه‌ی کیفیت زندگی هنرمندان نیز تاثیر داشته و موجب تقویت اقتصاد هنر می ش‍ود
کد خبر: ۹۰۲۸۳۸۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  قزوين، هادی طاهرخانی مديرعامل شركت نمايشگاههای بين المللی استان قزوين و جمعی از هنرمندان در راستای برگزاری نمايشگاه و حراج آثار هنری هنرمندان، با مهندس زاهدی استاندار قزوين ديدار كردند.
 
طاهرخانی در اين ديدار بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فروش آثار هنری در سطح جهان امری رایج بوده و به واسطه‌ی آن، هنرمندان آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار داده و با رغبت و انگیزه‌ی بیشتری در مسیر هنر گام برمی‌دارند.
 
وی گفت: باید آحاد جامعه با هنر و آثار هنری عجین شده و این آثار را به محیط خانه‌ی خود بکشانند، چرا که این کار علاوه بر سود اقتصادی، در حمایت از فرهنگ و هنر نیز قدم مثبتی بوده و موجب رغبت هنرمندان برای ادامه مسیر می‌شود.
 
اين مسوول يادآور شد: برگزاری نمایشگاه هنر یک حرکت لازم و ضروری برای استان قزوین است و هنرمندان استان، آثار و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.  
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به وجود پتانسیل فراوان و هنرمندان توانا در این استان و همچنین سابقه‌ی فرهنگی غنی قزوین، برپایی این نمایشگاه در نحوه‌ی کیفیت زندگی هنرمندان نیز تاثیر داشته و موجب تقویت اقتصاد هنر می ش‍ود. 
 
وی تصریح کرد: از مسوولان سازمان‌های خصوصی و دولتی نیز تقاضا داریم که از این رویداد فرهنگی بزرگ حمایت کرده و با شناخت از آثار هنری از بعد اقتصادی نیز به مسئله هنر نگاه کنند و همچنین با خرید از آثار هنرمندان، در تداوم این جریان فرهنگی قدم بردارند.
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پايان افزود: امید است که این نمایشگاه درحد مطلوب برپا شده و تعاملات بین مردم و هنرمندان نیز بیشتر شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها