خبرهای داغ:
صبح امروز سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان به همراه مسئول نمایندگی این سپاه ضمن بازدید از موسسه آموزشی باقرالعلوم با مدیر و مسئول این موسسه آموزشی به گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان از گرگان ؛ در این دیدار حجت الاسلام علیرضا ریاحی ؛ نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان ضمن تشکر از زحمات کادر آموزشی موسسه باقرالعلوم گفت:این موسسه توانسته با استفاده از روشهای نوین که سازگاری با روح اسلامی آن دارد موفقیت های روز افزونی را کسب کند.

سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی ، فرمانده سپاه گرگان نیز در این دیدار نقش موسسات آموزشی که در کنار آموزش به امر تربیت نیز توجه دارند را بسیار مهم خواند و تاکید کرد:اگر موسسات آموزشی اعم از دولتی و غیر انتفاعی بتوانند پیوند مناسبی بین مباحث آموزشی و مبانی اسلامی برقرار کنند بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه بروز نخواهد کرد و جامعه اسلامی به سمت تمدن سازی اسلامی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

در این دیدار خواهر باقری مدیر مسئول موسسه آموزشی باقرالعلوم با اشاره به برخی از فعالیت های آموزشی در این موسسه گفت:موسسه باقرالعلوم با هدف تربیت اسلامی و انقلابی پایه گذاری شده است و تنها بفکر کسب درآمد از مباحث آموزشی نیست بلکه در کنار آموزش صحیح به مسائل تربیتی که امروز متاسفانه در جامعه مغفول مانده است توجه میکند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام ریاحی بابیان اینکه تربیت نیروهای انقلابی یک امر ضروری در جامعه است گفت:موسسات آموزشی همچون باقرالعلوم می توانند افرادی را تربیت و به جامعه معرفی کنند که در کنار تخصص از تعهد لازم نیز برخوردار هستند.

گفتنی است موسسه اموزشی باقرالعلوم از جمله موسسات آموزشی در شهرستان گرگان است که در مباحث اموزشی،کارگاهی و تربیتی نقش آفرینی میکند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها