مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی:
مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته و ششمین دوره از مسابقات استانی بسیج در رشته‌ جودو در بخش برادران و در رده سنی نوجوانان جمعه یکم تیرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۱۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

پاسدار سلیم‌آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج استان در رشته‌های کاراته و جودو خبر داد و گفت: نهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته و ششمین دوره از مسابقات استانی بسیج در رشته‌ جودو در بخش برادران و در رده سنی نوجوانان جمعه یکم تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: 115 نفر در رشته کاراته و حدود 70 نفر نیز در رشته جودو به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، برترین‌های این دوره از مسابقات به مسابقات المپیک بسیج کشور اعزام خواهند شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به ظرفیت استان در حوزه ورزش گفت: خوشبختانه در حوزه ورزش قهرمانان و مدال‌آوران ارزشمندی داشته‌ایم به طوری که پرچم ایران را در رقابت با حریفان خارجی به اهتزاز درآورده‌اند و هر بار نیز در سطح کشور ورزشکاران استان خوش درخشیده‌اند.

سلیم‌آبادی ادامه داد: مسابقات کاراته در رده سنی نوجوانان متولد 82 و 83 است و شرکت کنندگان در رشته رزمی جودو از سال 72 تا 82 است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بومی محلی شهرستان اراک امروز در بخش خواهران گفت: این مسابقات در رشته دال پلان، طناب کشی، هفت سنگ و رشته سه گانه(تیرکمان سسنتی، پرتاب وزنه و حمل مشک) برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: شرایط حضور در مسابقات بومی محلی عضویت در بسیج و در رده سنی آزاد بالای 15 سال بود. این مسابقات در حقیقت انتخابی استان بود که مسابقات بومی محلی خواهران 11 تیرماه با حضور 12 تیم و برادران 15 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات