خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: مقادیری کالباس تاریخ مصرف گذشته توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۱۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

کشف کالباس تاریخ مصرف گذشته از یک ساندویچیعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: درادامه اجرای طرح ضیافت، اكیپ گشت مشترک تعزیرات حكومتی همدان در بازرسی از فست‌فودها از یک واحد ساندویچی در همدان  مقادیری کالباس تاریخ مصرف گذشته كشف كرد.

وی افزود: این مواد که در یخچال برای عرضه به مصرف کننده قرارداده شده بود، علاوه بر تشکیل پرونده، به دستور تعزیرات حکومتی جمع آوری و معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ضمن تذکر به فروشگاه‌های متخلف گفت: با واحدهایی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند به شدّت برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به پلمب نانوایی و تهیه غذای متخلف نیز عنوان کرد: این واحدها به علت تخلفات بهداشتی از قبیل بهداشت محیط و بهداشت فردی با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت همدان و تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان پلمب شدند.

حسن‌پور تصریح کرد: حسب تذکرات قبلی مبنی بر رعایت بهداشت وعدم توجه این واحدها اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت همدان این دو واحد را پلمب و به یک واحد شیرینی فروشی نیز اخطار داده شد.

وی با بیان اینکه فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی درایام تعطیلات حتی جمعه ها نیز ادامه دارد، گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان برخی داروخانه ها بازرسی شدند، که تخلفات آنها بررسی و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: حسب گزارشات مردمی مبنی برتخلف برخی داروخانه‌ها در خصوص فروش دارو بدون نسخه پزشک و عرضه داروی تاریخ مصرف گذشته، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان اکیپی برای بازرسی از داروخانه‌ها تشکیل و مقادیری داروی تاریخ مصرف گذشته از یک داروخانه کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: همچنین داروخانه دیگری اقدام به فروش دارو بدون نسخه پزشک کرده بود که برای هر دو واحد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی احضار شدند.   

حسن‌پور افزود: از مردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات