مسئول نمایندگی، ولی فقیه در مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزدگفت: مولفه‌های مدیریت جهادی عبارت است انجام کار برای خدا، جدیت و خستگی ناپذیری، برداشتن گام‌های بلند، چالش با موانع و عبور از آن‌ها، شتاب با تدبیر در کارها، بصیرت و عدم غفلت از دشمن، توجه به آرمان‌ها و جهت درست در کار‌ها است.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۳۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام پوربابایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت مرکزی یزد با اشاره به شرایط حساس و تعیین کننده‌ای که نظام اسلامی در آن قرار گرفته است اظهار داشت: مدیریت جهادی و انقلابی باید به کمک مسوولان در تمام سطوح بیاید که مشکلات برطرف شود در حالی که مقام معظم رهبری شش ویژگی برای مدیران جهادی بیان کردند که خطاب به مسوولان است همه و همه مورد خطاب ایشان هستیم که باید به تکلیف خود خوب عمل کنیم.
وی افزود:بهره‌برداری از روش‌های مدیریتی شخصیت‌های اسلامی مانند امام خمینی (ره) که منجر به بروز تحولی عظیم در تاریخ بشریت شد همچنین مدیریت و رهبری مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) توانسته است با جوشش بیداری اسلامی، این انقلاب و نظام الهی را در کوران حوادث و توطئه‌های بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب به قله‌های عزّت و افتخار برساند و این منش مدیریتی می‌تواند به عنوان الگو ارائه شود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مرکزی یزد ابراز داشت:باید انقلابی بمانیم، انقلابی فکر و عمل کنیم که این تابلوی مدیریت جهادی است، نیروی انقلابی خود را بدهکار انقلاب می‌داند، واقعیت‌ها را بیان می‌کند سینه خود را در برابر استکبار و عوامل آنان در داخل و خارج سپر می‌کند و با تمام وجود از دیدگاه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دفاع می‌کند.
حجت الاسلام پوربابایی گفت:مدیریت جهادی که از سوی امام خمینی (ره) و در بیانات مقام معظم رهبری مکرر به آن توصیه شده، تحقق آرمان‌های انقلابی مدنظر است و رسیدن به جامعه‌ایی که تخصص با تعهد همراه باشد. تعهدی که به دنبال خودش یک جریان مطلوب را در اداره‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها ایجاد می‌کند و وجدان کاری سایر افراد را نیز بیدار می‌کند و به خدمت وامی‌دارد، خدمتی که در آن رفتن به سوی جامعه‌ایی پویا و خودکفا مدنظر است.
وی افزود:باید انقلابی بمانیم، انقلابی فکر و عمل کنیم که این تابلوی مدیریت جهادی است و نیروی انقلابی خود را بدهکار انقلاب می‌داند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مرکزی یزد گفت: مقام معظم رهبری تاکنون بار‌ها تاکید کردند که مسوولان خدمتگزار مردم هستند در هر جایگاهی باید با مدیریت جهادی حرکت کنیم و مقام معظم رهبری کار مجاهدانه، مخلصانه و مومنانه را خواستار شدند و باید هم و غم خود را برای خدمت به مردم بگذاریم تا مردم به خاطر عدم کار مهاجرت نکنند.
وی با تاکید بروضعیت فعلی و حساس کشور ضرورت دارد که همواره وحدت حفظ شود، گفت: وحدت رمز پیروزی است و درمقابل تفرقه هم زمینه ساز شکست است، برای همین هم دشمنان این کشور همواره برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به دنبال تفرقه افکنی بین مردم هستند.
ارسال نظرات